Kysymys foorumi ????? Vitsi!

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
KFH-893

Kysymys foorumi ????? Vitsi!

Viesti Kirjoittaja KFH-893 »

Joo oon seurannut tuota tekniset kysymyksiä osiota! Taitaa olla täysi vitsi!Jos joku haluaisi jotain tietoa,joko se on joko väärällä osiolla,tahi väärä lukija!! Oletin että tää foorumi ei olisi näin tiukkapipoisten klubi,nähtävästi on!! KAHTOKAA MALLIA VW TÖLKKI FOORUMISTA! ASIALLISEMPAA TOIMIMTAA oon itse jäsen THI-251 eli,eihän teiltä uskaalla kysyä mitään,jos tulee vaikka pilkku virhe! Sori kirjotus virheet! T,kimmo paajanen Imatra
pressa

Re: Kysymys foorumi ????? Vitsi!

Viesti Kirjoittaja pressa »

Tervehdys Kimmo.
Ilmeisesti olet lukenut minun kirjoituksiani ja niistä haluat keskustella?? Se miksi laitoin tuon jta:n lainauksen useaan viestiin johtuu siitä ettei moderaattoreita enää kiinnosta edes lukea koko foorumia. Ennen sentään jaksoivat minun kirjoitukset lukea ja niistä varoituksia jaella.
Se taas etten virtsain kysymykseen vastaa on näitä "niin metsävastaa kuin sinne huutaa" juttuja. Ja jos katsoo yleensäkin teknisiin kysymyksiin vastaajia niin vähissä ovat...
KFH-893

Viesti Kirjoittaja KFH-893 »

Juu,pressa ei mittään hättää,välillä vaan inhotta nuo keskustelut foorumeilla, ite oon touhhnnu ton 31.12 92 rekisteröidyn nivan kanssa,ja ilman kattia rekisteröity!! isä ukon peruja! Juu niva ollut miniulla v,2011 asti ja ladoista muutenkin kokemmsta, ja muita kulkieneta pihassan,15,kpl!
virtain

Viesti Kirjoittaja virtain »

pressa kirjoitti:Tervehdys Kimmo.
Ilmeisesti olet lukenut minun kirjoituksiani ja niistä haluat keskustella?? Se miksi laitoin tuon jta:n lainauksen useaan viestiin johtuu siitä ettei moderaattoreita enää kiinnosta edes lukea koko foorumia. Ennen sentään jaksoivat minun kirjoitukset lukea ja niistä varoituksia jaella.
Se taas etten virtsain kysymykseen vastaa on näitä "niin metsävastaa kuin sinne huutaa" juttuja. Ja jos katsoo yleensäkin teknisiin kysymyksiin vastaajia niin vähissä ovat...
Eli tämä siis suomennettuna...Pressa ei vastaa virtain nimimerkille siksi, kun hän luulee, että virtain vinoilee....Vaikka esimerkiksi sellaisella asialla, kuin 1700i:n bensanpaineen nosto.....Asia jolla EI OLE mitään merkitystä pakokaasupäästöihin (toki jos bensanpainetta nostetaan ilman aivojen käyttöä, niin silloin tilanne voi olla eri, mutta pienellä nostolla ei vaikutusta)...Ja esim nimimerkki virtain, joka on omaan Ladaansa tehnyt bensanpaineen noston, ja sillä ei ole ollut mitään vaikutusta päästöihin,voi sen täällä kertoa ihan mielihyvin, mutta tämä pressa, kun ottaa sen heti vinoiluna (koska ei itse ymmärrä asiasta yhtään mitään)....Ja tämän pohjalta hän maksavana jäsenenä voi sitten päättää, että kenelle vastaa ja kenelle ei....Yksinkertaista, eikö totta, ja kertoo jotain maksavan jäsenen yksinkertaisuudestakin....sääli :roll:
Flaiman
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Flaiman »

Alla pätkä foorumin säännöistä, mihin ainakin minä eniten kaipaisin parannusta.
Sääntöjen puitteissa saa kirjoittaa ja tietty olla kirjoittamatta mikäli ei jostain syystä halua.
Jos ei jonkun kanssa ole samaa mieltä niin parempi vain ohittaa viesti kommentoimatta.
Huonontaa foorumin ilmapiiriä jolloin aina vaan entistä enemmän väki kaikkoaa täältä.

Ladaboard -foorumin säännöt.
Viestien sisältö: Pyri kirjoittamaan viestisi selkeästi, kieliopillisesti oikeaa kirjoitusasua käyttäen. Off-topic, eli aiheen vierestä keskusteleminen on kiellettyä, mikäli ketjun aihe on vaarassa muuttua kokonaan. Ole kohtelias muita käyttäjiä kohtaan, älä mene henkilökohtaisuuksiin äläkä esitä muitakaan loukkaavia kommentteja. On myös selvää, ettei voimassa olevia lakeja tule rikkoa julkaisemallaan sisällöllä.

Aihetta luodessa: Käytä hakua varmistaaksesi ettei aiheesta ole jo keskustelua muualla. Jos näin ei ole toimittu, ylläpito huomauttaa asiasta ja lukitsee aiheen. Hakukone on tehokas, mikäli sitä käyttää oikein. Ohjeet haun käyttöön löytyy hakukoneen yhteydestä. Älä myöskään luo uutta viestiketjua pienelle aiheelle, vaan etsi sille sopiva ketju (esim. Pikkukysymykset).
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Vastaa Viestiin