Weber 32/36 DGV
Weber 32/36 DGV
Nyt tarvisi tietoa suuttimien koosta yms säädöistä kun rupean kasaamaan tuota kaasutinta.Kaasari tulee vakio 1200 nappikseen.
Sekä kuvaa miten kaasarin vivut tulevat tähän kiinni ,sekä ryypynvaijerin kiinnityksestä.
Sekä kuvaa miten kaasarin vivut tulevat tähän kiinni ,sekä ryypynvaijerin kiinnityksestä.
Red Angry Bird
Re: Weber 32/36 DGV
Ozonin kaasuvipu passaa suoraan webruun paikoilleen niin ei tarvi sen enempiä murehtia siitä miten saa vivun kiinni. Jokarin weber topicissa mainittiin että sen välitangon voi joutua vaihtaan pidempään. Sieltä vois myös saada vähän suuntia suuttimien kokoon.


http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Re: Weber 32/36 DGV
Eipä silmiini osunut muuta kuin tuo taulukko koskien isolohko-Ladoja.
Nyt tarvisi suutinkoot ja bensapinnat 1200 cm3 Ladaan.
Nyt tarvisi suutinkoot ja bensapinnat 1200 cm3 Ladaan.
Red Angry Bird
- Motojeppe59
- Viestit: 46
- Liittynyt: 28.9.2015 18:09
- Paikkakunta: Kaupunki jossa toripolliisi
Re: Weber 32/36 DGV
Jotain tätä luokkaa muistelen suuttimien mulla olevan, kyseessä 1200s vakio.
1 kurkku/2 kurkku
tk:t 60/80
pääsuuttimet 135/140
ilmat 170/190
pientä nykimistä esiintyy kylmänä, katsastuksessa ei ongelmia.
1 kurkku/2 kurkku
tk:t 60/80
pääsuuttimet 135/140
ilmat 170/190
pientä nykimistä esiintyy kylmänä, katsastuksessa ei ongelmia.
Ulkomaalaisten kulkuneuvvojen isänmaallinen korvike, tekoälyvapaan tekniikan edelläkävijä.
Lada 1200S -88 "Magneettiperä", IC M49
Päästöt kompensoitu
Lada 1200S -88 "Magneettiperä", IC M49
Päästöt kompensoitu
Re: Weber 32/36 DGV
Ja tarviikohan tuo kaasari sitä lämpölevyä imusarjan kaasarin väliin?
Red Angry Bird
Re: Weber 32/36 DGV
Koska en ole vielä poistanut ozonia,niin kysyn että onko tuolla ozonin ja imusarjan välissä alkujaan tuo ohut n 6 mm lämpölevy?
Jos on,niin ei tarvi tilata moista.
Jos on,niin ei tarvi tilata moista.
Red Angry Bird
- Motojeppe59
- Viestit: 46
- Liittynyt: 28.9.2015 18:09
- Paikkakunta: Kaupunki jossa toripolliisi
Re: Weber 32/36 DGV
Ei se välttämätön, toki menee paperitiivisteelläkin, kyllä laittaisin, ja mieluummin paksumpi malli niin lämpöjohatavuus on pienemi, itse modifioin mansesta hankitusta, avarrin imureiät dgv yhteen sopiviksi, konstit monet.
Ulkomaalaisten kulkuneuvvojen isänmaallinen korvike, tekoälyvapaan tekniikan edelläkävijä.
Lada 1200S -88 "Magneettiperä", IC M49
Päästöt kompensoitu
Lada 1200S -88 "Magneettiperä", IC M49
Päästöt kompensoitu
- Motojeppe59
- Viestit: 46
- Liittynyt: 28.9.2015 18:09
- Paikkakunta: Kaupunki jossa toripolliisi
Re: Weber 32/36 DGV
jä mainitsematta, otzonin alla n. 2-3 mm levy, jos käytät sitä imuaukot fiksattava suuremmiksi
Ulkomaalaisten kulkuneuvvojen isänmaallinen korvike, tekoälyvapaan tekniikan edelläkävijä.
Lada 1200S -88 "Magneettiperä", IC M49
Päästöt kompensoitu
Lada 1200S -88 "Magneettiperä", IC M49
Päästöt kompensoitu
Re: Weber 32/36 DGV
Edelleen olen sitä mieltä että 32/36 DGV ei toimi pienen koneen kanssa kunnolla.
Mutta asiaan, minulla on tuollainen DGV:n alle tarkoitettu oikea bakeliittilevy. 15€ + pk.
Nivan ryyppyvaijerilla saa oem tyylisen ryyppyvaijerin asennuksen.
Suuttimista löytyy tietoa foorumin syvyyksistä, olen itse mm. kirjoittanut suuttimmista 1200 koneelle joka oli THI-900 nappiksessa.
Mutta asiaan, minulla on tuollainen DGV:n alle tarkoitettu oikea bakeliittilevy. 15€ + pk.
Nivan ryyppyvaijerilla saa oem tyylisen ryyppyvaijerin asennuksen.
Suuttimista löytyy tietoa foorumin syvyyksistä, olen itse mm. kirjoittanut suuttimmista 1200 koneelle joka oli THI-900 nappiksessa.
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Re: Weber 32/36 DGV
Juu,löysin joitain vaihtoehtoja suuttimista.Kasasin suuttimilla jotka oli lajitelmissani.Lähinnä sekoitus muutamista vaihtoehdoista mitä foorumilla kerrottiin.
Voidaan tehdä kaupat levystä,olettaen että on ehjä ja saa tiiviiksi paperitiivisteillä.
Voidaan tehdä kaupat levystä,olettaen että on ehjä ja saa tiiviiksi paperitiivisteillä.
Red Angry Bird
-
- Viestit: 163
- Liittynyt: 9.12.2014 7:58
- Paikkakunta: Itäinen Pohjoinen
Re:
Se messinkiverkko ei ole tarpeellinen, kunhan polttoainelinjassa on kunnollinen "mopon" suodatin eli sellainen yleistarvikesuodatin, vaikka motonetistä. Messinkitulpassa pitää olla tiiviste, kuparitiiviste on hyvä, saa vaikka moponetistä tai huoltikselta, kunhan tietää sisähalkaisijan ja osapuilleen ulkohalkaisijan, paksuudella ei niin väliä.1200L Red kirjoitti:Nyt olisi weber kasassa.Puuttuu vain tuo suodatinkohan se nyt sitten on, sieltä bensalinjan kaasarin päästä.Messinkimutterin alta.Kuuluukohan siihen mutterin ja rungon väliin tiivisterenas?
Toisin, jotenkin muutoin olisi paremmin, mutta - Näilläeväillämennään
Re: Weber 32/36 DGV
Nyt on koekasaus kaasarissa kii
Ilma 170/190
Pääs 125/140
Tyhjäk 60/70
Seosp f50/f6
Hajottimet 3,5/3.5
Onko hajottimien koko hirveän tarkka saada juuri tuo 4.5 toiseen?onko iso merkitys?
Tai miten se vaikuttaa?
Ilma 170/190
Pääs 125/140
Tyhjäk 60/70
Seosp f50/f6
Hajottimet 3,5/3.5
Onko hajottimien koko hirveän tarkka saada juuri tuo 4.5 toiseen?onko iso merkitys?
Tai miten se vaikuttaa?
Red Angry Bird
Re: Weber 32/36 DGV
Hajottimen merkitys on käytännössä vielä pienempi kuin seosputken merkitys.
EDIT: Ja laita sinne kakkosen tk:lle se 100 suutin. Se suutin vaikuttaa vain sen hetken kun kakkosen kaasuläppä aukeaa eli todella pienen ajan. Silloin hieman rikkaalla käynti ei haittaa, mutta laihalla käynti tuntuu selvänä nykäyksenä.
EDIT: Ja laita sinne kakkosen tk:lle se 100 suutin. Se suutin vaikuttaa vain sen hetken kun kakkosen kaasuläppä aukeaa eli todella pienen ajan. Silloin hieman rikkaalla käynti ei haittaa, mutta laihalla käynti tuntuu selvänä nykäyksenä.
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne