No, laitetaan penkit kiinni katsastuksen ajaksi... varmuuden vuoksi.
No ei sitä nyt sentään niiiiin paljon laitettu. Aitoa Shellin ruskeata Greasea, tadaaa..... 70-luvulta! Puoli kiloa vielä jäljellä.jta kirjoitti:Mä en kyllä vaseliinia laittaisi yhtään mihinkään jarrujen osaan. Sillä kun on lämmetessään paha tapa sulaa ja levitä joka paikkaan. Alumiini- tai kuparitahnaa tai sitten ihan jarruihin tarkoitettua rasvaa.
Joo, rattaat vois vaihtaa toisesta koneesta kun kaasarilla ei tarvita nokkatietoa. Mulla olisi ylimääräinen 1-rivinen nokkaratas (38 hammasta kuten 2-rivisessä), mutta tuo kiinnitys näyttää erilaiselta. Muuten olis voinut laittaa apuakselille. Toisaalta, jos 2-rivisessä on noi isot rattaat samanlaisia, niin voisin ottaa apuakselin siitä niin saa tuon rattaan paikalleen?? Tai jyrsii/viilaa loven vastakkaiselle puolelle niin ei tarvi akselia irroitella, riittää kun rattaan vaihtaa.pressa kirjoitti:Katsoppas kehveliä mitä on tehty, näissä harvinaisuuksissa on näköjään jotain uudistuksia/eroja vanhaan!!! Itse vaihtaisin rattaa...
Nopeinhan on tuo loveta ja vaihtaa. Sielläkö on tosiaan kohdistustappi eri kohdassa (ja sitä ei saa siirrettyä?). Hyvä ehdotella kun ei edes tiedä tuon moottorin sisuksia...Ladanautti kirjoitti: Tai jyrsii/viilaa loven vastakkaiselle puolelle niin ei tarvi akselia irroitella, riittää kun rattaan vaihtaa.