VAZ-21061 - 1985 - 1500S - Virossa entisöity
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
VAZ-21061 - 1985 - 1500S - Virossa entisöity
Tuli jatkettua Lada harrastusta 2 axtec Ladan jälkeen tämmöisellä. Harrastuksen jatkuvuuden ehto oli että auto on viimesen päälle tällä kertaa ja 5900 euroa köyhempänä semmoinen löyty Raaseporista.
Re: Lada 2103 1500S 1985. Virossa entisöity
Itse Virossa 1986 syntyneenä tämä auto on lähellä sydäntä. Autoon tein mitkä oon tehny joka ladaan ihan käytettävyyttä ajatellen ja se on tietty kärjetön sytkä. Auto on museopeli ja tietty alkuperäinen sytkä on tallessa. Autosta on myös alkuperäinen ensiapulaukku mukana täynnä voiteita ja lääkkeitä. olisi kiva tietää mitä nää on... Vikoja ei tunnu kauheesti olevan. kello toimii ainoastaan auton ollessa sammuksissa. toimii muutaman sekunnin käydessä. ehkä huono maakontakti? sitten moottori huohottaa ilmanputsariin tosi ohutta öljyä. kuin bensaa ja öljyä sekasin. täysi ryyppy päällä röpöttää. mietin että tulviiko kaasari vai mikä? pakoputki kolisee hyvin miedosti moottorijarrutuksessa. siinä oikeestaan oli kaikki. muuten auto käy ja vetää tasaisesti koko kierrosalueen läpi. tulpat ovat kerman väriset. Autoa on tarkoitus ajaa hamaan loppuun saakka. Kerran viikossa on päässy pesuun.
Re: Lada 2103 1500S 1985. Virossa entisöity
Hieno auto, muistan kun tää oli Tammisaaressa myynnissä, mut silloin vielä ilman kilpiä. Lada-Jussikin kävi tätä tutkimassa.
Malli on 21061, ei 2103.
Malli on 21061, ei 2103.
☭ GAZ 24 Volga ☭ VAZ 2121 ☭ VAZ 2106 ☭ VAZ 2103 ☭ VAZ 21013 ☭ VAZ 21083 RU 21099 RU 21093 RU VAZ 21083 ☭ VAZ 21093 ☭ Moskvitsh 1500SL ☭ MTZ-501
ex VAZ 21063 VAZ 21051 VAZ 210993
ex VAZ 21063 VAZ 21051 VAZ 210993
- Lada-Jussi
- Viestit: 10242
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Re: Lada 2103 1500S 1985. Virossa entisöity
Kyllä, hyvä että tässä oli kuva myös konetilasta, joku väitti ettei siinä olis ollut jarrutehostinta, joka olisi kyllä ollut erikoista, mutta näkyy se siinä olevan

Re: Lada 2103 1500S 1985. Virossa entisöity
Auto on kyllä 2103 niinku valmistekilvessä lukee.
Re: Lada 2103 1500S 1985. Virossa entisöity
Ei ole, moottori on 2103. Se lukee valmistekilvessä (engine / двигатель).
☭ GAZ 24 Volga ☭ VAZ 2121 ☭ VAZ 2106 ☭ VAZ 2103 ☭ VAZ 21013 ☭ VAZ 21083 RU 21099 RU 21093 RU VAZ 21083 ☭ VAZ 21093 ☭ Moskvitsh 1500SL ☭ MTZ-501
ex VAZ 21063 VAZ 21051 VAZ 210993
ex VAZ 21063 VAZ 21051 VAZ 210993
-
- Viestit: 3624
- Liittynyt: 3.7.2010 22:09
Re: Lada 2103 1500S 1985. Virossa entisöity
Eihän täyttä ryyppyä saa, jos ei ole ~30 astetta pakkasta.-RaimoM- kirjoitti:Itse Virossa 1986 syntyneenä tämä auto on lähellä sydäntä. Autoon tein mitkä oon tehny joka ladaan ihan käytettävyyttä ajatellen ja se on tietty kärjetön sytkä. Auto on museopeli ja tietty alkuperäinen sytkä on tallessa. Autosta on myös alkuperäinen ensiapulaukku mukana täynnä voiteita ja lääkkeitä. olisi kiva tietää mitä nää on... Vikoja ei tunnu kauheesti olevan. kello toimii ainoastaan auton ollessa sammuksissa. toimii muutaman sekunnin käydessä. ehkä huono maakontakti? sitten moottori huohottaa ilmanputsariin tosi ohutta öljyä. kuin bensaa ja öljyä sekasin. täysi ryyppy päällä röpöttää. mietin että tulviiko kaasari vai mikä? pakoputki kolisee hyvin miedosti moottorijarrutuksessa. siinä oikeestaan oli kaikki. muuten auto käy ja vetää tasaisesti koko kierrosalueen läpi. tulpat ovat kerman väriset. Autoa on tarkoitus ajaa hamaan loppuun saakka. Kerran viikossa on päässy pesuun.
Oiva sliipperi, nyt vaan asentamaan tehokkaampaa moottoria.

Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.