Ei valittamista mutta rahanmenoa kylläkin.
38000 km kohdalla vaihdoin uudet öljyt ja suodattimen, kun 12tkm tuli näillä öljyillä ajettua ja olikin jo hieman alle minimin, eli noin litran/10tkm öljynkulutus. Laitoin Teboilin 5W-40 Diamondit tilalle, jota aikaisemminkin piti laittaa, mutta silloin ostinkin vahingossa teboilin goldia. En sitten tiedä onko paljonkaan eroa.
Öljytilavuus tyhmästi 4l, ettei jää yhtään lisäysöljyä kanisterin pohjalle.
Sitten tuli ensimmäinen isompi investointi taas hetkeen, kun talven jäljiltä oli vähän joka puolella maalipintaa pientä ruostepilkkua kaikenmaailman jarrupölystä ja vaikka mistä. Vähän katselin hintoja ja päädyin sitten viemään tämän johonkin kestopinnoitukseen, niin ei pitäisi seuraavien talvien jälkeen olla ihan yhtä pahana.
Mutta rahanmeno jatkui pian sen jälkeen, kun menin möläyttämään kaverille, että Binarin lämppäri olis ihan kiva, kun ei tässä sitä lohkolämmitintäkään ole, ni samapa se on laittaa sitten Binari. Se tuli ostettua varmaan kuukausi sitten, mutta vasta viime viikonlopulla se ehdittiin asentamaan. Mutta eipä sillä näin kesällä väliä ole. Kyllähän siinä aika paljon näpräämistä oli, että se paikalleen meni.
Venäläiset on asentaneet näitä myöskin Vestoihin, joten jonkinlaiset ohjeet netistä tähän hommaan onneksi löytyi.
Ainoa vaan, että siellä kukaan ei kytke sisätilanpuhallinta toimimaan, niin sen kytkemiseen ei oikein ohjeita ole. Joten se jäi itseltänikin vielä kytkemättä.
40000 km tuli tänään mittariin ja vaihdoin uudet sytytystulpat. 30tkm näyttäisi vaihtoväli olevan.

- Rojua laatikollinen, mihinkäs sais mahtumaan

- Puskuri irti ja ruosteiset palkin päät loistaa

- Kuskin lokarin edestä löytyi tyhjää tilaa

- Pumppuun sai kiinni toisen bensalähdön