2105 valmistenumerot kuukauden alussa:
joulukuu 1990: 1192300
tammikuu 1991: 1201100
helmikuu 1991: 1209700
maaliskuu 1991: 1216600
huhtikuu 1991: 1223800
toukokuu 1991: 1230900
kesäkuu 1991: 1237100
........
heinäkuu 1992: 1325500
elokuu 1992: 1333100
syyskuu 1992: 1339300
lokakuu 1992: 1345700
marraskuu 1992: 1352200
joulukuu 1992: 1358200
Harmi, että ei löydy huoltotiedotteita 1991 loppuvuosi ja 1992 alkuvuosi, joten ei löydy valmistenumeroita siltä ajalta, ensimmäiset axtecit tuli kuitenkin suomeen jo toukokuussa 1991, RTJN65:llä oli yksi niitä varhaisimpia axtec malleja, mulla varmaan on vielä jossain kuva sen tyyppikilvestä, siinä oli ihmeellisiä ratkaisuja ainakin nappiksen laturi, jota ihmeteltiin, vaikutti kuitenkin että se olisi ollut siellä alunperin. Ensimmäisissä axtec autoissa on vielä vanha E-hyväksyntäkilpi konetilassa, eli se missä on paljon numerosarjoja, kohdassa 15 on vielä 04 alkuinen koodi, joka meinaa että auto on R15/04 päästönormin mukainen, oikeasti axtec malleissa kohta 15 pitäisi olla tyhjä ja uusikohta vähäpäästöiselle autolle 83 alkaen 00.
Auton alkuperäisistä venäläisistä osista kuten laseista ja releistä, voi etsiä vuosi ja kuukausimerkintöjä, vuoden viimeinen numero ja kuukausi kyrilinen kirjain heidän aakkosjärjestyksessä, usein osat ovat varsin tuoreita ei montaa kuukautta vanhoja auton kokoonpanohetkellä
https://wiki.ladakerho.fi/wiki/Lasit#me ... 973_-_2000
Koodi: Valitse kaikki
А - 0 Tammikuu - 1980
Б - 0 helmikuu - 1980
В - 0 maaliskuu - 1980
Г - 0 huhtikuu -1980
Д - 0 toukokuu - 1980
Е - 0 kesäkuu - 1980
Ж - 0 heinäkuu - 1980
И - 0 elokuu - 1980
К - 0 syyskuu - 1980
Л - 0 lokakuu - 1980
М - 0 marraskuu - 1980
Н - 0 joulukuu - 1980
numero 0 tulee valmistusvuoden viimeisestä numerosta, joten se voi olla myös 1970, 1980, 1990, 2000