Maanantaina oli vajaa 500km remontin jälkeen ajoa ja vaihdoin öölit ja suodattimen. Ropun magneetissa ja suodattimen sisuksissa ei näkyny normaalia enempää metallihippuja.
Tiistaina kävin samilla penkissä säädöissä. Teho jäi pikkasen haaveista, paras veto 136hv/6300rpm. Vääntö oli tosi tasanen, 2000rpm vajaa 150nm ja 3000-6000 oli 150-160 välissä. Rajotin on nyt 6500, ei kokeiltu tuon ylempää oisko siellä vielä joku polle piileksiny, kun ei oo tarkotus sitä tuon enempää riivata.
Opelin joutokäyntisäädin saatiin aika hyvin pelaamaan. Moottorijarrun syötönkatkasu ja lambdakorjaus on myös käytössä.
Sessio ei sujunu ongelmitta, viimesiä säätöjä tehdessä atecu purkki heitti jonkun voltin ja auto rupes käymään hemmetin rikkaalla koko alueella. VE arvo oli mittarinäytössä pielessä, mut säätökartoissa normaali ja kaikki muutkin arvot normaalit. Onneks sami tallentaa kartat välillä ja sieltä kun otti eka tallenuksen niin sillä toimi. Siihen sitten vaan pikku muutokset ja sitten tallentui ongelmitta. Laittelin sen jälkeen joutokäyntisäätimen paremmin paikalleen, kun se roikku vaan letkun nenässä, ennenku ties että se toimii kunnolla.
Nyt on omistaja päristelly hymyssä suin minkä kerenny.
Tänään tuliki vähän ongelmia, jarrupaineensäädin oli ruvennu vuotamaan. Katoin että motonetista löytyy.
Oli puhetta että koko ajan tuntuu vaan vehje herkistyvän ja tuntuvan paremmalta
