DVD kopiointi
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Dvdshrink purkaa suojauksen automaattisesti, joten et ole vaan sitten huomannut sitä kopiosuojausta. Mutta yritäpä winhotuksen työkaluilla kopsata leffaa kovalevylle...Jankos kirjoitti:Jaa enpä ole kyllä törmännyt vaan aina on mennyt kopiot suoraan läpi ja toimii mun koneissa...
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Joops kyllä noissa kaikissa kaupallisissa leffoissa on suojaus se saa poistettua purkuohjelmilla joista ehkä DVD Decrypter on paras.
Jonka jälkeen leffan voi polttaa suoraan 2-kerros levylle vaikka Nerolla tai sitten jos on käytössä 1-kerros levyjä niin sitten leffasta pitää karsia jotain pois tai pakata itse leffaa jolloin laatu huononee.
Itse käytän DVD2One ohjemaa pakkaamiseen jolla tulee parempaa jälkeä kuin Shrinkillä mut jokainen ihan oman makunsa mukaan tekee...
noi ohjelmat on suht nopeita käyttää ja helppoja mut niillä ei kyl parhaaseen tulokseen pääse mut riittää esim. mulle...
Jonka jälkeen leffan voi polttaa suoraan 2-kerros levylle vaikka Nerolla tai sitten jos on käytössä 1-kerros levyjä niin sitten leffasta pitää karsia jotain pois tai pakata itse leffaa jolloin laatu huononee.
Itse käytän DVD2One ohjemaa pakkaamiseen jolla tulee parempaa jälkeä kuin Shrinkillä mut jokainen ihan oman makunsa mukaan tekee...
noi ohjelmat on suht nopeita käyttää ja helppoja mut niillä ei kyl parhaaseen tulokseen pääse mut riittää esim. mulle...