
Samalla Samara alkaa paukuttaa putkeen ja syttyy

Tässä kohtaa alkaa jo naurattaa. Ja koska ajoasento on miellyttävämpi niin jatkan seikkailua kotiin päin. Matkan loppulla vielä alkaa hieman puoltamaan ja juputtamaan. Kas eturengas tyhjenee.
Kotona selvitän vikakoodeja 19, 44, ja 49. Eli kampuran asentotunnistinta, laihalla käymistä ja alipaine vuotoa. Muita osapuutteita on pissapojan suutin, vasen ajovalon linssi ja ohjauspyörä. Alikokoinen formuling ratti ei ole mieleen. Onneksi Luisin ratti jäi takavedosta. Keskiötäkin saa kaupasta. Ellen innostu ja vakiota laita.
Muutoin olen ollut hymyä tämän kanssa. Kannonkoskelta on vanha herra ostanut auton ja ajanut pitkään tällä. Kunnes on mennyt Saarijärvelle autoliikkeeseen, jonka pihasta itse Ladaritari oli kuolannut tätä (kyllä hänkin samarasta tykkää salaa). Kuitenkin oli Hämeenlinnasta minua edeltänyt omistaja hakenut tämän. Ja nyt vajaan kahden vuoden jälkeen palautettu keski-suomen lada kantaan minun toimesta.

90-luku alkoi soimaan

Tämä oli hieno löytö. Pitää 3d tulostaa vain uusi kiinnitys jalka.
Ehkä tällä tulee lähdettyä pidemmällekkin tapahtumiin kun on siedettävä ajoasento.