
Vähän tosin jo huolestuin, kun kai normaalissa autossa kytkinpoljin nousee ylös vaijerin venyessä.
Samarassa huomasin vaan yhen lähdön jälkeen, ettei kytkin enää pakilla ja pikkuvaihteilla (1 ja 2) irrottanutkaan, vaan mentiin kytkin pohjassa. No, kurkistin pellin alle, ja kun säätövaraa riitti, irrotinhaarukan asennosta järkeilin, että saadakseni kytkimen taas toimintaan, poljinta pitää nostaa ylemmäs. Vähän yllätyin, kun "järkeni oli kohdillaan" ja säädettyäni kaapelia kytkin alkoikin irrottamaan ja vaihteet taas toimia normaalisti.
Vähän hölmön näköinen kytkinpoljin, kun on monta senttiä ylempänä kuin jarrupolijn. Selvennyksenä vielä, että kytkin ei luista, eli kytkinlevy ei ole vielä ihan loppu. Onko kenellekään sattunut samanlaista kokemusta?