Onko kukaan perehtynyt axtekkisamaran piristämiseen?

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina, myyty Suomessa vuosina 1986-2007
Avatar
MetsäSamaristi
Viestit: 3
Liittynyt: 15.8.2023 12:21
Paikkakunta: Haapavesi

Onko kukaan perehtynyt axtekkisamaran piristämiseen?

Viesti Kirjoittaja MetsäSamaristi »

Neuvoja ja kokemuksia kaivataan, paljonko axtecin muokkaaminen tai kaasuttimen vaihto mm. Vaikuttaa, axtecin härnääminen sähköisesti tai mekaanisesti? Isompi catti?
Onko Herra Pekarin virityskaasutin jumala myös ladassa? Uralissa ainakin k68t on todella hyvät
Avatar
pressa
Viestit: 10444
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Onko kukaan perehtynyt axtekkisamaran piristämiseen?

Viesti Kirjoittaja pressa »

Jos haluaa katsastuskelpoisena pitää niin eipä silloin paljon mitään vaihdella (siis kaasuttimia). Jos taas ei päästöjen väliä niin ensin katti pois tukkimasta pakovirtausta, sitten solenoidi suuttimien johdot irti (teipata hyvin ettei lyö maihin) ja vetää sitten niihin jatkuvan sähkön laturin herätteeltä, näin siis 100% ohjaus ja saa ruokaa.
Avatar
degen
Viestit: 1310
Liittynyt: 30.3.2009 17:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Onko kukaan perehtynyt axtekkisamaran piristämiseen?

Viesti Kirjoittaja degen »

Samaraan voi laittaa takavetoisesta Axtec-kaasuttimen, mikä on samaran kaasaria suuremmilla sisäkurkuilla varustettu. Tällä otaksuisin olevan ainakin jonkinlainen vaikutus, enkä usko päästöjen vielä karkaavan eli katsastuskelpoisuus saavutettaneen. Avarampi putkisto lienee myös avuksi.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Vastaa Viestiin