tänään 23.11 katsastettu, katalysaattorin asensin viime yönä ja kirkkaasti päästöistä läpi oikein kehuttavat arvot, uusintanäyttö oli tänää kun toisessa takajarrussa heittoa? epäiltii kieroa rumpua joten vaihdoin rummun ja vika korjaantu, katalysaattori puuttu ekalla kerralla mut silti arvot oli aika lähelle sallittua, katsuriki sano et tietää et kone kunnossa kun ilman kattiaki hyviä arvoja näyttää mut ei silti sallittuja, katti kii ja arvot parani huomattavasti, ja töötti ei toiminut, pala kuparijohtoa ja taas pelaa joten moitteitta läpi

ja nyt sitten aletaan tehdä uutta moottoria, ostin edullisesti vm2002 110 ladan jossa 1.5 16v 93hv moottori ja sitä alan rakentaa tähän, venäjältä valmis vesiputkisetti takavetoasennukseen hommattu ja valmis modattu vauhtipyörä takavetoisen hammaskehällä yms et passaa takapotkun startti suoraan on myös kaupat tehty kanssaharrastajan kanssa joka myös on rakentamassa nappisilmäänsä samaa tekniikkaa mut hieman suuremmilla tehotavotteilla kun minä, minun eka tavote on saada moottori toimivana paikoilleen, 16v kone toimii, olen koekäytellyt pihassa 2h putkeen viimeksi nähdäkseni et pelaa oikein, alan lähipäivinä irrottelee konetta ja talven aikana tehdä muutostyöt ja huollot ja kesäksi sitten asennetaan
tämmöstä, jatketaan kun lisää kerrottavaa