Sähköjen kanssa hommatkin edenny hyvin. Pääsääntöisesti kaikki pelannut vaikka muutoksia on tehty ja paljon. Vielä pitää laittaa töötille se oikosulkupala releen sijaan kun kuuluu vain rele napsuvan. Tähän kun on vaihdettu se lattasulakerasia niin tuonkin takia joutui pieniä muutoksia tekeen.
Päässy jo startilla pyöritteleen konettakin ilman moottorinohjausta. Alkaa jo hieman notkistuun kun saanu öljyn kiertään koneessa. Hieman kyllä säikäytti kun ei startilla pyörittäessä öljyvalo sammu mutta ulkoisen mittarin mukaan painetta kuitenkin on n. 0,8bar. Liekköhän tuo anturi kunnossa vaikka uusi onkin. Pitää vielä testailla toisella.
Akun kiinnitystä tuossa muokkasin nappis tyyliseksi. Akkutelineen toisella reunalla olikin jo valmis reikä ja toiselta reunalta kun nitkutti/löi pois sen alkuperäisen kiinnityspultin niin tuli sopiva kiinnityspaikka siihen.
Eipä ole ennen tullut vastaan että lämpöanturi kannessa vuotaisi nestettä läpi. Öljynpaineantureita samarassa meni useampikin jotka alkoi vuotamaan läpi mutta tosiaan tämä oli ensimmäinen vuotava lämpöanturi. Oli jostain syystä kierteen pohjalta mennyt anturi halki ja sieltä vuoti läpi.
Vähän kannan alapuolelta napsahtanut.
