nokassa oli muutama öljyreikä hiukan umpeutunut kun ei meinannut rautalanka mennä öljyreikään ja näki myös nokkapukista kuinka leveä öljysuihku osunut siihen,sellaisen rinkulan piirtää.osassa oli kapea se joka oli ummemmassa ja leveä öljysuihkunjälki kun oli auki.
venttiilinjousenpainimen rakensin itse ja narua pyttyyn n.2 metriä ja mäntä ylös niin venttiilit pysyi ylhäällä.
tein jakopäänrattaalle väliaikaisen "nokan" jotta konetta voi pyörittää kun itse nokka oli poissa ja ei ketjut sylttäänny pyörittäessä.
osat kasaan ja pari pyöritystä käsin konetta ympäri ja merkit pysyvät kohdillaan ja ketjun kirraus ja venttiilien säätö.
hyvin onnistui vaikka yksin mielenkiintoista oli painaa tuplajousia ja asentaa kiiloja paikalleen,täytyy kehittää"lukittuva" puristin
myös toisenpuolen käsijarruvaijeri liikkuu nahkeammin kun toinen,eli ottaa se helpommin liikkuva hiukan aiemmin kiinni, pitää purkaa rumpu ja iroittaa u lenkistä vaijeri ja rueta nitkutus hommiin rasvan kanssa.
myös etuoven ikkunanveivi ollut rikki jo toistakytävuotta, nyt tutkin ja tajusin sen veivin sokan uran kuluneen sillain että sokka luistaa pois, eli rälläkän katkaisulaikalla syvempi ura akseliin ja peltinen u kololla varustettu lipare sokaksi kiinni niihin 2 pultinpäähän mikä pitää veivisysteemiä kiinni ovessa,siis koko akselista on kysymys, ja oviverhoilu oli poistettava jotta käsiksi pääsi mutta toimii!