Nappis 1200->1800-> 2,xx V6 pro touring
Re: Nappis 1200->1800-> 2,xx V6 pro touring
Hiljaiselon jälkeen taitaa tämäki taas kohtapuolin ruveta etenemään. Loota ja lohko ollu kotvan aikaa cnc ukolla välilaipan teossa ja lupaili kohtapuolin valmiiks, pääsee sovittelemaan paikalleen. Tarkotus olis saada paketti paikalleen mahollisimman vähillä korimuutoksilla, katotaan miltä näyttää ku sinne asti päästään
Re: Nappis 1200->1800-> 2,xx V6 pro touring
Kone/loota pakettia mallailtu paikalleen, joutuu näköjään jumppaa tekemään 
Loota menee aika hyvin tunneliin, pari joutavaa uloketta rälläköitävä laatikon kylestä ja pientä vasarointia koriin. Simpukan varsi ja apusimpukka ei taida mahtua kääntymään kokonaan, vaikka kaivertelis tilaa välilaippaan ja muuttas moottorin asento.
Päätin että ehkä helpoin laittaa hammastanto, niin saa simpukan ja apusimpukan välitankoineen heittää mäkeen edestä. Samalla saa myös pakoputkille vähän lisää tilaa. Putkille kyllä pitänee leikata lattiaan kolot lisäks...
Romikselta löyty aika käypäsen olonen punton hammastanko ja eikun sovittelemaan..
Leveys on aika hyvä ja samoin karkeesti mittailtuna iskun pituus. Tuo on sähkötehosteisen ohjauspylvään tanko jossa vajaa 3 kierrosta. Pitää ensin kokeilla miten jäykkä tulee ilman tehostusta...

Loota menee aika hyvin tunneliin, pari joutavaa uloketta rälläköitävä laatikon kylestä ja pientä vasarointia koriin. Simpukan varsi ja apusimpukka ei taida mahtua kääntymään kokonaan, vaikka kaivertelis tilaa välilaippaan ja muuttas moottorin asento.
Päätin että ehkä helpoin laittaa hammastanto, niin saa simpukan ja apusimpukan välitankoineen heittää mäkeen edestä. Samalla saa myös pakoputkille vähän lisää tilaa. Putkille kyllä pitänee leikata lattiaan kolot lisäks...
Romikselta löyty aika käypäsen olonen punton hammastanko ja eikun sovittelemaan..
Leveys on aika hyvä ja samoin karkeesti mittailtuna iskun pituus. Tuo on sähkötehosteisen ohjauspylvään tanko jossa vajaa 3 kierrosta. Pitää ensin kokeilla miten jäykkä tulee ilman tehostusta...
Re: Nappis 1200->1800-> 2,xx V6 pro touring
Kuvatuksia
Re: Nappis 1200->1800-> 2,xx V6 pro touring
Hammastangon mittailua ja kääntökulman tarkastelua
Re: Nappis 1200->1800-> 2,xx V6 pro touring
Taitaa tuo lyhempi riittää larseen
Tuohon lässyn lohkoon on menossa takokampetta sisään ja männän päälle vähän ylipainetta
Tuohon lässyn lohkoon on menossa takokampetta sisään ja männän päälle vähän ylipainetta
Re: Nappis 1200->1800-> 2,xx V6 pro touring
Äl ässä ja ja muutama muukin jopi askaroitu tässä välissä valmiiks, eli pitkästä aikaa ladan kimppuun.
Kone/loota pakettia nosteltu "aika monta" kertaa paikalleen ja pois välillä rälläköity, hakattu, väännetty ja kiroiltu
Fiat punton hammastanko soviteltu 10mm alumiinilevyn kanssa etukelkkaan.
Kone tulee 3cm apukuskin puolelle päin ja rupesin mittailemaan linjauksia. Näyttäs että kardaanitunneli ja kone/loota alunperinki on sen 2cm apukuskin puolella, eli ei sen puoleen mitään hätää. Porasin reikäsahalla vaihdekepin reiän pikkasen enemmän apukuskin puolelle, että saa tekniikkapaketin mahollisimman suoraan. Reikä tuli sentin liian taakse, kun oli aika hankala hahmottaa paikkaa, vaan eipä tuo haittaa....
Keppi tulee nyt "just kouraan", pitää vaan modifioida keppiä oikeelle että käsäriä mahtuu käyttämään.
Seuraavaks pitää varmaan heppailla moottorin ja lootan kiinnikkeet ja tehä jokinmoinen malli öölipohjasta. Oli puhetta että välilaipan tekijä saattas ottaa urakan ja tigittää öljypohjan kasaan.
Armoton jumppa on ollut ja jatkuu. Pakosarjat ja ohjausakseli aiheuttanee parran harmaantumista ja hiusten lähtöä seuraavaks

Kone/loota pakettia nosteltu "aika monta" kertaa paikalleen ja pois välillä rälläköity, hakattu, väännetty ja kiroiltu

Fiat punton hammastanko soviteltu 10mm alumiinilevyn kanssa etukelkkaan.
Kone tulee 3cm apukuskin puolelle päin ja rupesin mittailemaan linjauksia. Näyttäs että kardaanitunneli ja kone/loota alunperinki on sen 2cm apukuskin puolella, eli ei sen puoleen mitään hätää. Porasin reikäsahalla vaihdekepin reiän pikkasen enemmän apukuskin puolelle, että saa tekniikkapaketin mahollisimman suoraan. Reikä tuli sentin liian taakse, kun oli aika hankala hahmottaa paikkaa, vaan eipä tuo haittaa....
Keppi tulee nyt "just kouraan", pitää vaan modifioida keppiä oikeelle että käsäriä mahtuu käyttämään.
Seuraavaks pitää varmaan heppailla moottorin ja lootan kiinnikkeet ja tehä jokinmoinen malli öölipohjasta. Oli puhetta että välilaipan tekijä saattas ottaa urakan ja tigittää öljypohjan kasaan.
Armoton jumppa on ollut ja jatkuu. Pakosarjat ja ohjausakseli aiheuttanee parran harmaantumista ja hiusten lähtöä seuraavaks


