Tuosta 1600 koneesta ei maahantuoja muka tiedä vielä mitään? Ainakin Mikkelin Deltassa on koeajoautokin vain 8-venttiilinen HB, valitettavasti. Enpä sitä minä oo saanu valita..

joo ei parane kertoa asiakkaille että jotain uutta tulee, jää pian vanhat myymättälarssi21074 kirjoitti:Tarkennan! Tempaus on tulossa. En tiedä tarkkaa päivää mutta lähitulevaisuudessa kuitenkin. Täytynee paljastaa että saludoahan se..ainakin meillä mikkelissä. Siellä se kaapissa odottaa..![]()
Tuosta 1600 koneesta ei maahantuoja muka tiedä vielä mitään? Ainakin Mikkelin Deltassa on koeajoautokin vain 8-venttiilinen HB, valitettavasti. Enpä sitä minä oo saanu valita..
Kyllä ne tuppaa vähän empivästi suhtautumaan, jos nuori kolli pyrkii koeajolle, jollain tykkipelillä. Monesti jää auto pihaan, eikä pääse koeajolle. Se, että automyyjä lähtee koeajolle mukaan, on verraten harvinaista, joskin mahdollista, oman kokemukseni perusteella.Hellraiser kirjoitti:Oon miettiny noissa koeajo jutuissa kun on noita hianooja ja tehokkaita bemareita ym ollut koeajettavana niin katsooko ne ikää/vaatteita/naamaa?
Ja onko niissä aina joku juippi repsikassa ettei vaan pääse kokeilee kuinka auto todella kiihtyy ym?
siis pääsisinkö minä, 20v rasavilli hurjapää koeajamaan? kortti sentään on kuitenkin
Heh, muutama vuos sitten (2001) käytiin jenkeissä kaverin kanssa koeajamassa ties mitä ihme tykkejä kun jostain ihmeen syystä siellä ameriikassa luottavaisina antavat supertehokkaita urheiluautoja kahden kakskymppisen jätkän käyttöön. No otettiin sit kunnon testit Mustang GTstä, Camaro Z71 (no se niiden tehomalli kummiski kirjai+jokunumero, emmäämuista) ja jostain Mitsubishisin 4x4 urheilucoupesta. Enpä ole ennen semmosilla autoilla ajanu, enkä sen jälkeen. Kivasti jäi asfalttiin jälkeä ja kumi haisi.Hellraiser kirjoitti:Oon miettiny noissa koeajo jutuissa kun on noita hianooja ja tehokkaita bemareita ym ollut koeajettavana niin katsooko ne ikää/vaatteita/naamaa?
Ja onko niissä aina joku juippi repsikassa ettei vaan pääse kokeilee kuinka auto todella kiihtyy ym?
siis pääsisinkö minä, 20v rasavilli hurjapää koeajamaan? kortti sentään on kuitenkin
Noin sen ainakin pitäisi olla. Tänään tilanne tosin on se, ettei myyjillä ole enää autoja, joita koeajaa. Ei ainakaan kaikilla jälleenmyyjillä.larssi21074 kirjoitti:Eiköhän Lada ole semmonen auto että jos sitä joku tosiaan haluaa koeajaa niin eihän sitä kieltääkään voi! Ei sitä nimittäin moni edes suostu koeajamaan..
Se kahvi muuten, ei se mitään saludoa ole, sehän on aitoa Costa rikaa!! Piti tänäi oikein tarkistaa.
Jenkeissä kaikki on toisin...Lada-Jussi kirjoitti:eikös noi autot ole jenkeiss niin halpoja joka pojan leluja että hyvin voi antaa koeajoon...?
suomessa taas ei pääse helpolla koeajamaan Ladaakaan, kun yleensä Deltasta ei löydy koeajo Ladaa ollenkaan.
Mutta ettäpä saanu kahvipakettiaMisha kirjoitti:Heh, muutama vuos sitten (2001) käytiin jenkeissä kaverin kanssa koeajamassa ties mitä ihme tykkejä kun jostain ihmeen syystä siellä ameriikassa luottavaisina antavat supertehokkaita urheiluautoja kahden kakskymppisen jätkän käyttöön. No otettiin sit kunnon testit Mustang GTstä, Camaro Z71 (no se niiden tehomalli kummiski kirjai+jokunumero, emmäämuista) ja jostain Mitsubishisin 4x4 urheilucoupesta. Enpä ole ennen semmosilla autoilla ajanu, enkä sen jälkeen. Kivasti jäi asfalttiin jälkeä ja kumi haisi.
Mustangi oli ihan paska ajettava ja laatu oli surkea, vaihdekepistä jäi nuppi käteen ja sähköiset penkinsäädöt oli lakannu toimimasta. Siis upouudesta esittelyautosta. Muutenkin se oli jotenkin kolho ajettava. Tehojakaan ei tuntunu mitään ihan älyttömiä olleen, vaikka veekasi oli alla. Jännää. Avoauto oli.
Camarosta ei olis uskonu että kyseessä oli jäykällä taka-akselilla varustettu jenkki, tiukalta japsilta se tuntu. Hyvä oli ajaa mut kojelauta ja sisustus oli muovisempi, huonommin kasattu ja halvemman näköinen kuin kanttiladassa. Aika heikko esitys. Ja tuhlausta varustaa niin tehokas auto automaattilaatikolla. Menohaluja löyti muille jakaa. Avoauto tämäkin.
Se mitsubishin testi jäi vähempään, mutta tuntu menevän raiteilla se vehje ja muutenkin oli kovin tehokkaan oloinen. Tykkäsin, mutta auto oli käytetty ja aika kulahtaneen oloinen, plus sisusta oli tyypillistä 90 luvun puolivälin japsityyliä vähän niinkuin joku nissan almera tms.
Edelleen ihmetyttää että mistä moinen luottamus, oisko vakuutukset ollu kunnossa vaiko se, että ilmestyttiin paikan päälle omissa autoissa niin ajattelivat että ollaan vanhoja uusiin vaihtamassa.