http://www.kamazmaster.ru/
Ei niinkään huono saavutus vaikka ei sitä uskoisi Venäjällä näkemänsä perusteella.
Kamaz Dakar-rallin voittoon
- Lada-Jussi
- Viestit: 10242
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Joo siis sehän olisi ollut suuri poikkes jos ei sitä voittoa olisi tullut. En sitten tiedä millainen taso tuolla kuormuri puolella on.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Ette varmaan ole kyselleet venäläisiltä Kamaz-kuskeilta. Kuulema jos 100 000 km pääsee ilman remonttia niin hyvä on. Ehkäpä osa syynä tähän on sikäläisten perusautojen moottoreiden alimitoitus - joutuvat repimään kaiken tehon ylisuurien kuormien takia.
Rallimallin moottorin teho on 730 hv, vaihteisto ja ohjaustehostin ZF:n valmistamat, renkaat Michelinin - loput lienee tataarien tekoa.
Voittaja-auton kuski oli muuten tataari (Firdaus Kabirov). ”Kävin läpi paljon suurempia tunteita ensimmäisessä Dakar –rallissani vuonna 1999. Tällä kertaa meillä ei ollut mitään suurempia ongelmia, kiitos loistavasti toimineen tiimin”, kertoi Firdaus Kabirov jälkitunnelmistaan uutistoimisto Interfaxille.
Rallimallin moottorin teho on 730 hv, vaihteisto ja ohjaustehostin ZF:n valmistamat, renkaat Michelinin - loput lienee tataarien tekoa.
Voittaja-auton kuski oli muuten tataari (Firdaus Kabirov). ”Kävin läpi paljon suurempia tunteita ensimmäisessä Dakar –rallissani vuonna 1999. Tällä kertaa meillä ei ollut mitään suurempia ongelmia, kiitos loistavasti toimineen tiimin”, kertoi Firdaus Kabirov jälkitunnelmistaan uutistoimisto Interfaxille.