millä ne ton tekee ettei lipsahda katon kautta ympäri tollasessa asvaltti luistossa?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Olen näitä ennenkin nähnyt. Mikähän tossa on idea? Ja miten paljon tuolla kuolee liikenteessä väkeä jos ne useinkin tuollain pelleilee. Mutta luisut on kyllä sangen hurjia ja välillä ei kädet enää piisaa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
mä kuvittelin että noi olis jotain filmausjuttuja johonkin elokuvaan ja sekaan on laitettu ihmisnukkeja, noista kun sopivista kulmista leikkailee kaarroksia saa monta takaa-ajon ottoa johonkin elokuvaan?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:mä kuvittelin että noi olis jotain filmausjuttuja johonkin elokuvaan ja sekaan on laitettu ihmisnukkeja, noista kun sopivista kulmista leikkailee kaarroksia saa monta takaa-ajon ottoa johonkin elokuvaan?
Tohon ne kyllä sopis, tosiaankin, vallan mainiosti.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Lada-Jussi kirjoitti:mä kuvittelin että noi olis jotain filmausjuttuja johonkin elokuvaan ja sekaan on laitettu ihmisnukkeja, noista kun sopivista kulmista leikkailee kaarroksia saa monta takaa-ajon ottoa johonkin elokuvaan?
Se saattais muuten olla kun ne ajaa sen kyttäautonkin rinnalla tolleen. Jossain arabimaissa kytille hitsi ei oo kauheen hyvä idea ku voi löytää ittensä saamassa raippatuomioo tai menettämässä päätään.
Tuohon liittyen ainakin sontalaatikosta (sontalaatikko.com)? löytyy kun nuo kaverit mokailevat joissain sladeissa. Siinä tulee ahmedeille kiire kun auto tulee lujaa kohti
Ertzu kirjoitti:Tuohon liittyen ainakin sontalaatikosta (sontalaatikko.com)? löytyy kun nuo kaverit mokailevat joissain sladeissa. Siinä tulee ahmedeille kiire kun auto tulee lujaa kohti
Joo olen semmosen pätkän nähnyt kanssa. Kansa lakoo ja juoksee karkuun kun auto karkaa katsomoon. En kyllä siis vielekään ymmärrä mikä noissa on menossa oikeen.