Samaa mieltä, vaikka ei muissakaan vikaa ole. Mulla se on varhaiseläke ja toinen vielä mahdottomampi on oma Moskvitsh museo.Lara-Mies kirjoitti:Lada-Jussilla on kyllä tähänastisista paras päiväuni
Päiväunieni kohde
- Mosse-Aksu
Huollon kaverien nyt ainakin luulis Ladasta tykkäävän; se kun niitä niin pirusti työllistääkin, ainakin myyntimääriin nähden.Tshernobyl kirjoitti:Mä sain kyllä ihan hyvää palvelua tuolla Malmilla. Koskaan en ole autoa Teltasta ostanut, vaikka Ladoja mulla on kolme ollutkin.
Konalassa käytin niitä huollossa(tyhmä kun olin), melkein aina huollon jälkeen piti itse tarkistaa kaikki paikat ja jopa korjata jotakin.
Kerrankin huollon jälkeen 2105:sesta vuoti reilusti öljyä, korjaantui kun kiristin venttiilikopan.
Ei tainnut kiinnostaa tehdä kunnon jälkeä kun kyseessä oli vain Lada, tai sitten ei taito riittänyt.
Silti kovasti himottaisi tuollainen farmari 110, edullinen muihin merkkeihin verrattuna, vähän ajettu, tilava, sympaattinen yms.

R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Noinhan sitä on sanottu. Voorti ei oo auto, eikä margariini voita.veli alexei kirjoitti:Mites se meni että 'Voorti ei oo auto ja piika ei oo ihminen'.Vanja-eno kirjoitti:Lisää tämä niihin.LamaAjanElvis kirjoitti:minun päiväunieni kohteet...
http://www.intoluthman.fi/ProdImages/Gi ... ucille.jpg
http://www.kithydro.fi/!thumb/!id248
http://groups.msn.com/HogGarage/nykyise ... hotoID=411
Koneella (302 cid V8) ajettu 25 tkm ja kori 100% ruosteeton (Californiasta tullut), täysin alkuperäinen kunto, ei räpellyksiä. (Vaihdossa kelpaa Lada)

Viimeksi muokannut R-J, 31.1.2005 18:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
R-J
No nyt täällä jo kinastellaan naisista(kin). Onneksi hyvässä hengessä, pilke silmäkulmassa. Lohdutan teitä toteamalla, että ainakin blondeja riittää kyllä meille kaikille.Lada-Jussi kirjoitti:äläs kuule ala yhtymään mun tulevan tyttöystävän kanssaveli alexei kirjoitti:Jussin uneen vois yhtyä...ei kun siis...no joo...Lada-Jussi kirjoitti:olisko mulla sit vaikka tämä
http://donovanphillips.com/galleries/nc ... C_0024.jpg
![]()
![]()
![]()

R-J
- Mosse-Aksu
Ja paskat, siinähän joutuu likaamaan ja kolhimaan kädet. Onhan se nyt paljon mukavampaa kytkeä piuha tietokoneeseen ja lukea koodeja.R-J kirjoitti:Huollon kaverien nyt ainakin luulis Ladasta tykkäävän; se kun niitä niin pirusti työllistääkin, ainakin myyntimääriin nähden.Tshernobyl kirjoitti:Mä sain kyllä ihan hyvää palvelua tuolla Malmilla. Koskaan en ole autoa Teltasta ostanut, vaikka Ladoja mulla on kolme ollutkin.
Konalassa käytin niitä huollossa(tyhmä kun olin), melkein aina huollon jälkeen piti itse tarkistaa kaikki paikat ja jopa korjata jotakin.
Kerrankin huollon jälkeen 2105:sesta vuoti reilusti öljyä, korjaantui kun kiristin venttiilikopan.
Ei tainnut kiinnostaa tehdä kunnon jälkeä kun kyseessä oli vain Lada, tai sitten ei taito riittänyt.
Silti kovasti himottaisi tuollainen farmari 110, edullinen muihin merkkeihin verrattuna, vähän ajettu, tilava, sympaattinen yms.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Nehän nyt varsinaisia huoltomiehiä sitten ovat, jos ei saa näpit rasvaantua.Mosse-Aksu kirjoitti:Ja paskat, siinähän joutuu likaamaan ja kolhimaan kädet. Onhan se nyt paljon mukavampaa kytkeä piuha tietokoneeseen ja lukea koodeja.R-J kirjoitti:Huollon kaverien nyt ainakin luulis Ladasta tykkäävän; se kun niitä niin pirusti työllistääkin, ainakin myyntimääriin nähden.Tshernobyl kirjoitti:Mä sain kyllä ihan hyvää palvelua tuolla Malmilla. Koskaan en ole autoa Teltasta ostanut, vaikka Ladoja mulla on kolme ollutkin.

R-J
Nykyään puolet autopuolelle menijöistä elättelee unelima jostakin "tunarointi pajasta" tyyliin fast and furious. Ja koulut myyvät autopuolta tälläisilla unelmilla saadakseen oppilaita ja sitäkautta valtion rahoitusta. Onko sitten ihme ettei korjaus hommat onnistu, kun jarrujärjestelmän opetuksen aikana on luettu vaan GTI-magazineä 
,_,/ukka

,_,/ukka
Autoton on huoleton
- veli alexei
- Moderaattori
Joo tuo on kyllä varmasti totta. Vaikka sanoisin että Suomen massa se on aikas pieni porukka joka leipänsä saa tuotsta tuuninkista. Että ei sitä se meno ole kun jossain West Coast Customs:lla. Kun ei taida tuo tuuninki köyhässä Suomessa kasvaa niihin mittoihin. Mutta sama meininki on monessa muussa jutussa Suomessa. Vaikka jos oikeesti on hyvä ja/tai haluaa jotain tommosta niin ainahan sitä voi lähtee ulkomaille hommiin.,_,/ukka kirjoitti:Nykyään puolet autopuolelle menijöistä elättelee unelima jostakin "tunarointi pajasta" tyyliin fast and furious. Ja koulut myyvät autopuolta tälläisilla unelmilla saadakseen oppilaita ja sitäkautta valtion rahoitusta. Onko sitten ihme ettei korjaus hommat onnistu, kun jarrujärjestelmän opetuksen aikana on luettu vaan GTI-magazineä
,_,/ukka
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
,_,/ukka kirjoitti:Nykyään puolet autopuolelle menijöistä elättelee unelima jostakin "tunarointi pajasta" tyyliin fast and furious. Ja koulut myyvät autopuolta tälläisilla unelmilla saadakseen oppilaita ja sitäkautta valtion rahoitusta. Onko sitten ihme ettei korjaus hommat onnistu, kun jarrujärjestelmän opetuksen aikana on luettu vaan GTI-magazineä
,_,/ukka

R-J