Takavetoo tarjolla

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
,_,/ukka

Takavetoo tarjolla

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Kovasti vaihtelee takavetoladojen tarjonta. Muutama kuukausi sitten ei ollu netti autossa ku pari, ja nyt on lähes parikymmentä...

,_,/ukka
Autoton on huoleton
VILEENI

Viesti Kirjoittaja VILEENI »

Pörssissä niitä on niin pirusti mutta helmet alkaa loppua.Meinaan 20 vuotta vanhat ja siitä vanhemmat
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

itse viimeks tänään kuulin 91 2105 1200s largosta joka ois ollut 200eunukkia... ei piru vaan oo kolmannelle tilaa vaikka kuinka himottas...
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

LamaAjanElvis kirjoitti:itse viimeks tänään kuulin 91 2105 1200s largosta joka ois ollut 200eunukkia... ei piru vaan oo kolmannelle tilaa vaikka kuinka himottas...
Aioks sääkin perustaa farmin. 8) :?:
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

R-J kirjoitti:
LamaAjanElvis kirjoitti:itse viimeks tänään kuulin 91 2105 1200s largosta joka ois ollut 200eunukkia... ei piru vaan oo kolmannelle tilaa vaikka kuinka himottas...
ei kärsi farmia perustaa kun ei ole paikkaa moiselle... mutta keväällä pitänee tuoda se mun 2107 tohon parkkikselle 2105:n viereen niin pääsee laittamaan noita vähän... 05sta pitäs jarruja laittaa ja tehdä ehkä siistimmät peltityöt... 07:aan yhden takaoven alapelti uusiks ja muita röppöjä jos löytyy. siitäkin jarruja (on varmaan seissessä juminut), ja jos sattuu olemaan aikaa,vähän rahaa ja uskallusta ottais siitä mosankin pois laitettavaks ens talveks. ja kun 2107 olis aikanaan "huippukunnossa" niin siitä tulisi kesälada ja 05:lla sahaisin talvet... "vaipuu unelmiin"
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
larssi21074

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Eikai siitä nyt vielä hullun papereita saa jos kolmannen ladan ostaa!! :D Mulla on tällähetkellä 4 ja muutama on jo myyty pois!! Sen jälkeen kun edellisen ostin niin jotkut ovat jo varovasti arvuutelleet terveydentilaani.. Mutta on siinä kuulkaa hulluna olemisessa hyviäkin puolia: eikös se sanonta sano että hulluille on oltava mieliksi! :lol:
..siitä se siis johtuu että ihmiset ovat nykyään mieliksi ja samaa mieltä itteni kanssa??
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

larssi21074 kirjoitti:Eikai siitä nyt vielä hullun papereita saa jos kolmannen ladan ostaa!! :D Mulla on tällähetkellä 4 ja muutama on jo myyty pois!! Sen jälkeen kun edellisen ostin niin jotkut ovat jo varovasti arvuutelleet terveydentilaani.. Mutta on siinä kuulkaa hulluna olemisessa hyviäkin puolia: eikös se sanonta sano että hulluille on oltava mieliksi! :lol:
..siitä se siis johtuu että ihmiset ovat nykyään mieliksi ja samaa mieltä itteni kanssa??
Eihäni nyt Ladan ostaminen sentään hulluuden merkki ole. Paremminkin merkki ennakkoluulottomuudesta.
R-J
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

LamaAjanElvis kirjoitti:
R-J kirjoitti:
ei kärsi farmia perustaa kun ei ole paikkaa moiselle... mutta keväällä pitänee tuoda se mun 2107 tohon parkkikselle 2105:n viereen niin pääsee laittamaan noita vähän... 05sta pitäs jarruja laittaa ja tehdä ehkä siistimmät peltityöt... 07:aan yhden takaoven alapelti uusiks ja muita röppöjä jos löytyy. siitäkin jarruja (on varmaan seissessä juminut), ja jos sattuu olemaan aikaa,vähän rahaa ja uskallusta ottais siitä mosankin pois laitettavaks ens talveks. ja kun 2107 olis aikanaan "huippukunnossa" niin siitä tulisi kesälada ja 05:lla sahaisin talvet... "vaipuu unelmiin"
Ei hullumpia unelmia.
R-J
Vastaa Viestiin