Virityksestä, tuolla mobiliassa oli nappis jossa oli ladan 1700 kone kiinni ja kovasti kehui että kyllä lähtee jne......mitä mieltä tollaisesta hommasta siinä ei paljon tarvitsisi virittää korkeintaan weber ja homma olisi siinä.Alkoi vähän poltteleen !!!!!
Joo ei silläkään ollut katsastuksessa mitään huomauttamista.....täytyy haudata tuo 1500 koneen laitto kiinni ja laittaa suoraan 1700 kone kun siinä ei ole mitään ongelmia noiden viranomaisten kanssa .Ja ei muuta kuin etsimään isolohkoa......mielenkiintoista
Sen jutun vois vaikka laittaa tänne foorumiin ikään kuin ohjeeksi, koska nyt näyttää olevan kiinnostusta moiseen projektiin jo useammaltakin taholta. Jos sattuu niin, ettei ole silloin vielä kuulunut kerhoon. Tai sitten tarjota ainakin kerholaisille mahdollisuus saada ko. informaatio jollain muulla tavalla.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Kaikki eivät pääse kokoontumisiinkaan, niin olis hyvä, jos noita lehtiä/vastaavia ohjeita olis tarjolla muutenkin. Kun nyt näköjään tuota mielenkiintoa olisi aika tavalla. Useampi kerholainen näyttää moista koneenvaihtoa suunnittelevan.
R-J
No 5 vaihteinen loota on jo melkein meikäläisen,ja joka paikkaan laitettu savumerkit pöllyämään koneesta....josko löytyisi,ja tietysti "kiitos kerholaisten"uusi lukkoperä tulee kesällä naapurin maasta.Eiköhän riisit kalpene
Projekti siis etenee. Hyvä niin. Mahtaiskohan purkamoilta löytyä kolari-Ladan koneita? Ja onhan takapotkuihin saanut ihan tehdasuusiakin koneita. Tosin sitten kyllä kustannukset pompsahtaa.
R-J
Ei paljon ole romuttamoilta löytynyt olisihan se aika kova sana tehdas uusi kone naapurin puolelta tuottaa tai tms,eipä se ihan halvaksi tule joka tapauksessa.Mutta olen nyt päättänyt että se homma tehdään kun joka pikku kinneri menee tyyliin "pakko päästä ohi.....se on lada " se ottaa päähän mutta odottakaahan !!!!!!!!!!
Aikoinaan joskus vuonna yks ja kaks 1200sia koneita sai uutena about 5000 mummoo, apulaitteineen. Ja tämän päivän hinnat ovat varmasti jo ihan muuta. No, mikäpä harrastus se ilmaista (tai halpaakaan) olisi. Itse olen ajellut orkkis isolohkolla useaankin otteeseen ja kyllähän se mukavasti potkii. Kiihtyvyys vitosella on kutakuinkin samaa luokkaa kuin nappiksessa kolmosella, noin suunnilleen.
R-J
Luulen että sellasen koneen saisi 500 eurolla naapurin maalta ....ehkä ????? mutta olisihan se uusi ja pollet tallella .Eikös siinä ole jotain 90 hv se jo tuntuisi ja vielä vakiona,ja weberi peliin niin kuola alkaa valua jo siihen malliin että hirvittää .Syyhyää jo
Ajattelin tossa että varmaan tarvii pakoputki vaihtaa ei varmaan tuollanen "pilli"ei sellaisella oikein anna oikeita hepoja,ja virranjakaja taitaa olla omansa yms
Jakajaton suorasytkä siinä pitäis olla. Siis vakiona. Tietty jos urheilullista otetta haluaa, niin 2-2.5" suora putki. En tiiä, tokkopa pelkkä putki paljoa kulkuhaluja vielä parantaa. Soundi kyllä muuttuu.
R-J