Keväällä kaikkia alkaa masentaa vaikka aurinko paistaa, vai onko syy juuri siinä. Tunnetko sinä olevasi masentunut näin kevään myötä?
Itse olen huomannut että pientä väsymystä on ja töissä, netissä ja muualla on huomattavissa että jengi on vähän masistilassa. Tähän mennessä olen vielä kyennyt taistelemaan.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
No eipä ole kevätmasennusta. Miten se voisi tulla kun sai Ladaan kesärenkaat alle ja sai pestyä kaiken suolan ja hiekan pois. Nyt kun auringonpaisteessa ajelee niin tulee upea fiilis kun ei kuulu ropinaa renkaista ja auto kiiltää. Ainoa masennus tulee kun näkee monen Ladan homehtuvan kadun varressa koko talven liat päällään.
Kevättä on rinnoissa niin ettei meinaa housuissaan pysyä. Ei siis masennuksesta tietoakaan. Toppatakit jää pikkuhiljaa naulakkoon ja naisten kesävaatteet tekee tuloaan. Terasseja ilmestyy taas joka puolelle. Miten tässä voi vielä masentua??
BA3 kirjoitti: Ei mitään masennuksen hajuakaan... Ainakaan niin kauan kun olutta riittää Niin ja kohta voi aukasta Latasta kattoikkunan.
mä olen jo kuukauden ajan aukaisut Samaran kattoikkunaa
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Eipä ole kevätmasennusta. Kuinka voisikaan kun odottelee Ikaalisten tapahtumaa, jotta saisi harrasteauton tallista tapahtumaa varten. Pikkasen kyllä kihelmoi kun ensimmäiset kevätauringonsäteet helli ja liikenteessä vielä nappiksen näki. Melkein läksin siltä seisomalta kaivamaa omaani tallista.
No nyt ei kyllä taas huvita oikein mikään, kun lumet sulaa ja kaikki romut paljastuu taas hankien alta...
Kelirikon takia ei tahdo Ladallakaan kotiin päästä ja pihakin menee kohta noista sulamisvesistä kuravelliksi, yritä siinä sitten vielä harrastaa niitä romuja.
Päättötyö (tylsääääääää...) pitäisi vielä saada aikaiseksi niin olisi amiskin lusittu, muuten kyllä menee loppukevät leppoisasti työharjoittelussa.
mä en suoraan sanottuna tajua miten kevät voi jotain masentaa ,lisää valoa, luonto heräilee eloon ,mikä tässä voi masentaa, parasta aikaa vuodesta sanon mä
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.