Tyttö se on. Tai siis ne. Ei ne niin v*ttumaisia muuten olis.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Tällä hetkellä menee fifty-fifty noi Nivat:
Igor ja Boris, Galina ja Piritta mutta kun äänestin poika niin uusin hankinta täytyy varmaan sit nimetä pojan mukaan.
Kyllä se niin on että mun kaikki autot ovat olleet tyttöjä. Meinaan vaan että heti kun ottaa jonkun kivan sutturan kyytiin niin rupee auto köhimään ja oikuttelemaan. Mustasukkaisuutta oletan.
Kyl ton on ihan pakko olla poika, on me sen verran hyvin tultu juttuun eikä oo yhtään kiukutellu. saatikka pitäny mykkäkoulua. Naisten kanssakin se on ollu ihan kiltisti, lämppärikin on monesti ihan hiljaa kun on tyttöjä kyydissä. ( on siä ollu, ihan oikeesti.... )
vastasin tyttö, mut en tiedä miksi, ainakin olen niiden kanssa lähes tulkoon naimisissa enkä mä miestä puolisoksi ottaisi missään tapauksessa (tai mistä sitä koskaan tietää tulevaisuudesta )
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)