miksi juuri lada ???
- Team perseauki racing
miksi juuri lada ???
miksi juuri lada ??? sattumalta, hitsi vuoksi vai perintönä saadut ladisti geenit ?
itse ainakin olen jo toisen polven ladisti ja pienenpänä olin ylpee ku isillä oli lada eikä muita merkkejä ole ollutkaan eli minun osto päätökseni johtaa juurensa jo lapsuudesta
itse ainakin olen jo toisen polven ladisti ja pienenpänä olin ylpee ku isillä oli lada eikä muita merkkejä ole ollutkaan eli minun osto päätökseni johtaa juurensa jo lapsuudesta
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Sain omani isoisältä. Olin sen ladoja aina ihastellut kun ne oli talvella niin lämpimiä.
Olin jo ennen "perintöäni" kiinnostunut ladoista ja kerran paikallisessa lehdessä oli ilmoitus että autoliike myy pihaltaan ladat pois hintaan 500mk/kpl... Tästä kuitenkin myöhästyin mutta onneksi isoisän ajokortti meni umpeen...
Olin jo ennen "perintöäni" kiinnostunut ladoista ja kerran paikallisessa lehdessä oli ilmoitus että autoliike myy pihaltaan ladat pois hintaan 500mk/kpl... Tästä kuitenkin myöhästyin mutta onneksi isoisän ajokortti meni umpeen...
Mersuja on joka jätkällä, mutta ladassa tuntuu olevan päänkääntö -ominaisuutta enemmän, kuin monessa muussa.
Alunperin oli n. kymmenen (10) vuotta sitten aikomus tehdä tosi sleepperi nimenomaan ladasta, mutta se sitten jäi. Tuossa muutama vuosi sitten oli hieman liikaa vapaa-aikaa, ja tuossa
<--
on sitten tulos.
...ja on sitä päänkääntöominaisuutta.
Alunperin oli n. kymmenen (10) vuotta sitten aikomus tehdä tosi sleepperi nimenomaan ladasta, mutta se sitten jäi. Tuossa muutama vuosi sitten oli hieman liikaa vapaa-aikaa, ja tuossa
<--
on sitten tulos.
...ja on sitä päänkääntöominaisuutta.
- veli alexei
- Moderaattori
Yllytyksestä ja kokoontumisissa vallitsevan hyvän hengen vaikutuksesta. Sukuvikaakin voi vähän olla. Eli noiden ristisiitos sit ajoi tälle pahalle tielle.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
-
Kun pappani vuonna -99 sattui poistumaan tästä maailmasta, niin papan Lada siirtyi tietty meidän perheeseen.Ei meillä ennen ollut oikeen mitään autoa, eikä hirveetä käyttötarvetta autolle ole nytkään, joten tarpeisiin nähden Lada on aivan erinomainen käyttöauto.Mutta takana on kuitenkin jo 6 melko huoletonta vuotta jota en pois vaihtais
Kun joskus puolen vuoden päästä saan kortin niin automerkkiä ei tarvitse liikoja miettiä... 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Nuoruudessani asuessani maalla oli lähes joka toisen talon pihalla Lada niissä taloissa,joissa yleensä auto oli.Veljelläni oli useita Ladoja ja useita muunkin merkkisiä autoja ja havaitsin että ei se sen kummempi kulkupeli ole kuin muutkaan samanhintaiset.Itselläni on nyt kolmas Lada.Japsejakin ja muita länsiautojakin on ollut erinäinen määrä,mutta ikääntymisen ja mukavuudenhalun myötä hankin uuden satakympin ja aion ajaa sillä vielä pitkään.
Jo nuorena ihastuin Ladoihin niiden itäautotaustan vuoksi ja koska niistä liikkui kaikenlaista juttua ja vitsejä. En kuitenkaan tullut aiemmin ostettua, koska en raaskinut luopua silloisesta autosta. Kun tuli auton vaihto ajankohtaiseksi, ajattelin, että nyt toteutan unelman ja ostan sen laatokan! Onhan siinä vitsiä mukana, ei tässä nyt tosissaan mikään super-ladisti olla, mutta täysillä kuitenkin mukana. Onhan Lada aina vuoden auto, ehkä jopa kahden... 

21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
hetken mielenhäiriössä. takamoottoriseen skodaan ei mielestäni mahdu lastenvaunuja purkamatta niitä pieniin osiin. joten kun tuli perheen lisäystä niin piti joku tilavampi rakkine hommata. tarjolle tuli lompakolle sopiva farmari lada (200 e) joten niin minusta tuli lada kuski. enkä ole katunut.
TOSI MIEHET AJAA TAKAMOOTTORISELLA
Skoda Forman
Skoda 110 L
Skoda Forman
Skoda 110 L
- Lada-Jussi
ainakin vanhemmilla ja isovanhemmilla on ollut Ladoja, olisiko se yksi syy. Harrastus alkoi joskus ala-aste iässä, vasta painona oli naapuri joka harrasti jenkkiautoja ja naapurin pojan kanssa aina kinattiin onko Lada vai jenkki parempi. yleensäkin olen aina innostunut sellaisista asioista mitä valtavirta pitää tyhmänä. myöhemmin Ladoja käyttäneenä on pienet käyttökustannukset ja helppo huollettavuus lisänneet Ladailua.

mulla on ehkä myös jotain "kapinallinallisuutta" valtavirtaan nähden- "meillä ei oteta kenkiä sisällä pois jalasta" jms. Lada on erittäin kilpailukykyinen varsinkin käytettynä hintalaatu suhteessa. Lada on myös "yksilöllinen"-ei "massatuotantoauto", -huolimatta suurista valmistusmääristä. Ladan kanssa ei tarvitse kärsiä kateellisista naapureista ja toisista autoilijoista.--yleensä.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Team perseauki racing
sama oli mulla paitsi hautajaiset oli parikuukautta sitten ja toki oli kraka komistettu ladakerhon logolla niin. oli outo olo olla kerrankin siitit vaateet päälläcorona kirjoitti: Piti vielä sanomani, että solmiota käytin viimeksi papan hautajaisissa, 8 -vuotiaana. se oli semmoinen kuminauhamalli ja mulla kaulassa tasan tilaisuuden ajan.

ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...