Takavetoisesta lisäkokemuksia
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Muistuipa mieleeni kun 1200s vm 1984 kohtasi Y2K ongelman, so. vuosituhannen vaihteessa eri elektronisia laitteita kohdanneen vuosituhatilmiön. Lada oli Oriveden asemalla v. 2000 eka arkipäivän aamuna parkissa ja odottelin tuolloin vielä auki olleessa odotussalissa aamujunaa jotain klo 5 aamulla. Yksi tyttö tuli sanomaan että sedän autossa palaa valot. Enpä viitsinyt mennä katsomaan, vaan tokaisin tytölle, että ei pala. Siten tuli paikalle vanhempi äijä, joka teki saman ilmoituksen. Kun menin katsomaan, niin lähi- ja kaukovalot paloivat kirkkaasti ja sulakerasiassa ritisi. Irroitin akun kengän ja johan hiljeni. Kun palasin jonkun päivän päästä, niin akunkengän kiinnityksen jälkeen kaikki pelasi ok. Oli näet satanut aamulla ajaessani (Y2K-)lunta ja mennyt sulakerasian sisälle ja teki lian ja töhnän kanssa oikkaria vedättäen relen tai releitä. Aina sitä haukutaan elektroniikkavehkeitä, mutta kyllä se kaatui minunkin WW3:n kestävä Lada Y2K ilmiöön.
- LadaRacingTeam
Itselläni ei ole takavetoisista Ladoista kokemusta(ellen tänä vuonna autoa vaihda.),mutta isännältä kysyin eilen että mitä sanot takapotku ladan kestävyydestä.Vastasi:Yli miljoonan kilometrin ja 5 eri takapotku Ladan jälkeen voin kokemuksella sanoa että kestäviä ovat.Ei yksikään jättänyt tielle ja joka kerta jokainen lähti käyntiin eka yrittämällä.
Lisäsi siihen vielä että se on ihmisten paska puhetta jotka sanoo että takapotkut ei kestä!
Lisäsi siihen vielä että se on ihmisten paska puhetta jotka sanoo että takapotkut ei kestä!
-
juha_petteri
Tuolla ihan alkuun oli kirjoituksia siitä, kun on jäänyt valot päälle ja sitten veivillä käyntiin.. mä oon koittanut käynnistää veivillä herra ladaa siten, että on ollut akussa ihan ookoo latinki – eli startilla kyllä käynnistyy – mutta ainoa responssi oli pieni itseensä tyrehtyvä vuoto syyläristä. Mistä moinen ja kuinka se pitäisi veivata, että lähtisi? Tiedän kyllä, miten Bf-109 lähtee, mutta siinä onkin eri vehkeet.
Kyllä se Lada veivistä lähtee: vähän pyöritystä veivista ryyppy päällä ilman virtoja (pakkasella alle -20 astetta ei tartte ryyppyä ensimmäisten 10-20 kierroksen aikana) ja sitten virrat päälle ja veivistä rivakka pyöräytys.juha_petteri kirjoitti:mä oon koittanut käynnistää veivillä herra ladaa siten, että on ollut akussa ihan ookoo latinki – eli startilla kyllä käynnistyy – mutta ainoa responssi oli pieni itseensä tyrehtyvä vuoto syyläristä. Mistä moinen ja kuinka se pitäisi veivata, että lähtisi? Tiedän kyllä, miten Bf-109 lähtee, mutta siinä onkin eri vehkeet.
P.S. Mistä tiedät että ME-109 on eri vehkeet??.
Lada rules
-
juha_petteri