Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
ESKRacing
Viesti
Kirjoittaja ESKRacing » 1.6.2005 18:29
näkyy löytyvän myös jonkin verran hintaa..
KTC
Viestit: 195 Liittynyt: 24.12.2004 9:31
Paikkakunta: karvia
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja KTC » 11.6.2005 15:19
lukot maksaa.
arto hietakangas
Patu925
Viestit: 177 Liittynyt: 18.5.2005 21:31
Viesti
Kirjoittaja Patu925 » 23.6.2005 13:22
Onkohan venäläiset kehitelleet hyviä alkuperäislukkoja nivaan?
Jankos
Viestit: 964 Liittynyt: 6.10.2003 8:58
Viesti
Kirjoittaja Jankos » 23.6.2005 14:27
Ihan samat lukot noihin vanhempiin nivoihin käy kuin takavetoihinkin.
Eli sieltä löytyy paria erilaista levylukkoa ja torsenia.
Patu925
Viestit: 177 Liittynyt: 18.5.2005 21:31
Viesti
Kirjoittaja Patu925 » 23.6.2005 18:12
Tarkoitin (mahdollisesti) edullisempaa vaihtoehtoa eli jos noita lukkoperiä olisi venäjän markkinoilla...
Jankos
Viestit: 964 Liittynyt: 6.10.2003 8:58
Viesti
Kirjoittaja Jankos » 23.6.2005 22:30
Niinniin venäjän markkinolta hyvinkin... ja hintaluokka taitaa olla täälläkin kaupassa 500 euroa veroineen.
Patu925
Viestit: 177 Liittynyt: 18.5.2005 21:31
Viesti
Kirjoittaja Patu925 » 24.6.2005 6:43
Onko nuo lukkojutut miten kestäviä meinaan kävi ihan oikeasti himo yltymään..?
Torsentyyppisen ja kitkaperän toiminnan tiedän mutta levylukko ja palalukko on hämärän peitossa. Voisiko joku valaista...?
Ja käytännössä onko mitä eroa toiminnassa eri lukkotyyppien välillä?
minkälainen lukko takatumpissa pop? Entäs Nivaan?
Lada ukko
Viestit: 129 Liittynyt: 26.6.2004 9:00
Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja Lada ukko » 24.6.2005 14:26
Eiköhän noi lukot aika kestäviä oo, kun ainoa miten oon kuullu et jätkät sai lukon rikki kävi näin: Toinen pyörä asvaltilla ja toinen soralla kierroksia vähän liikka ja kytky ylös, perä sano roks ja uutta kemppiä tilalle.
Siperia opettaa...
Laduri
Viestit: 123 Liittynyt: 1.5.2005 15:13
Viesti
Kirjoittaja Laduri » 24.6.2005 15:30
Miten nuo eroaa kuorma-auton lukoista? Ei oo tullu koskaan tutkittua muita kuin hintoja
Keep on truckin'