kummatkin kurkut yht aikaa auki

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
peurajussi

kummatkin kurkut yht aikaa auki

Viesti Kirjoittaja peurajussi »

onks kellään et kun painaa kaasua niin kummatkin kurkut aukee
minä viritin sen ali paine hässäkän rautalangalla(ei hyvä viritys) et kumpikin kurkku aukee yht aikaa ja vetoja löytyy vaikka onkin 1200 super
onks kellää minkään näköisiä kuvia vivuista (ois hyvä viritys) jotka aukaisee toisen kurkun et sais heittää se ali paine häkkyrän vi**uu
liero

Viesti Kirjoittaja liero »

värkkäilin joskus samanmoisen patentin hitsipuikoista ym. ja hyvin peuhas, paraniko menohalut vain luojatietää ,alipaine systeem oli paskana kun ostin ko. biilin ja piti saada nopeasti ja ilmaiseksi voimat takaisin... myyjän ressukka tosin totesi jotta ,kone siitä kai meni kun huudatettiin, ja sain vielä halvalla sen
kuvia ihmiskunnan pelastavasta keksinnostä ei valitettavasti ole :(
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
peurajussi

no voi kissan kives
kyllä meno halua on vaikka koko kylälle ja kieroksiakin ottaa niin pitkälle kun mittaria riittää eli noi 8.5 tuhatta
Sepesusi

Viesti Kirjoittaja Sepesusi »

Taitaa enempi pensan kulutus kasvaa,eikä tehot.Jos ei muuta viritystä tee.
Mutta kai sitä kaavaa voi jatkaa että viritys on onnistunut jos teho laskee vähemmän kuin 20%.

Ja viritys on onnistunut jos tehon pysyessä samana pensan kulutus kasvaa alle 50% :D
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

kaveri on joskus viritellyt noita yhteen aukeavia kurkkuja ja se sanoi että kakkosen pikku suuttimen kun vaihtaa ykkösen paikalle ja kakkosen paikalle jostain pienempi niin bensan kulutus pysyy kohdillaan mutta voimaa on
peurajussi

kyl se on ihan sama viepikö se minulla kilsalle litran tai kaks kun se on peltoautona
pappa- igor

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

etti jostain ladaas taunuksen/sierran weeberi niin kyllä alkaa tapahtua..
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
LENNY
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LENNY »

pappa- igor kirjoitti:etti jostain ladaas taunuksen/sierran weeberi niin kyllä alkaa tapahtua..
Eikös tossa ole valmiiksi yht`àikaa aukeeva kaasari.Mulla oli joskus noita foortteja :oops: ja niissä monissa oli.
Feel the power of...NIVA
SORONÓ Off-Road Team #2

Lennygalleria
TOVERI NIVA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TOVERI NIVA »

Ainaskin Weberin DGV:ssä on mekaanisesti aukeeva kakkoskurkku MUTTA ei yhtäaikaa aukeeva.
Kuva
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

tanari kutos koneessa on sellanen missä aukee kurkut yhtä aikaa ja rattailla
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Lada ukko

Viesti Kirjoittaja Lada ukko »

http://www.freetechnics.fi Tuolta etit sopivan kaasarin, kutos tanarin kaasari on muistaakseni 38/38 Weber, on mielestäni liian iso 1.2 vakio koneeseen mutta saahan sitä kokeilla. 36/36 yhtaikaa aukeevillakurkuilla tai dgv 32/36 vois olla ihan hyvä vaihtoehto ja pitäs mennä heittämällä lada imusarjaan :wink:
Siperia opettaa...
peurajussi

mulla on nyt toimiva vivusto joka aukaisee kakkos kurkun ykkösen kaa yht aikaa minä voin lähettää kuvan jollekkin joka haluaa laittaa sen tänne kun minä en tajua siitä kuvien laitosta hölökäsen pöläystäkään
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

peurajussi kirjoitti:mulla on nyt toimiva vivusto joka aukaisee kakkos kurkun ykkösen kaa yht aikaa minä voin lähettää kuvan jollekkin joka haluaa laittaa sen tänne kun minä en tajua siitä kuvien laitosta hölökäsen pöläystäkään
No pistä postia --> kekzaa@yahoo.com

Laitan sitte kuvan johkii, niin kaikki saavat nähdä :)
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
LENNY
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LENNY »

Jokari_ kirjoitti:
peurajussi kirjoitti:mulla on nyt toimiva vivusto joka aukaisee kakkos kurkun ykkösen kaa yht aikaa minä voin lähettää kuvan jollekkin joka haluaa laittaa sen tänne kun minä en tajua siitä kuvien laitosta hölökäsen pöläystäkään
No pistä postia --> kekzaa@yahoo.com

Laitan sitte kuvan johkii, niin kaikki saavat nähdä :)
Toi on hyvä.Laita linkki tähän jatkoks :D
Feel the power of...NIVA
SORONÓ Off-Road Team #2

Lennygalleria
mickey-69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey-69 »

Kaiken helpointa noi yhtaikaa aukeevat kurkut on rakentaa noihin Ladan vanhoihin mekaanisella kakkoskurkulla oleviin kaasareihin...., niiden saatavuus vaan lienee aika heikkoo.... :shock:
Vastaa Viestiin