Käytkö Ladakerhon kokoontumisissa?
- Mosse-Aksu
Eipä ole paljon tullut käytyä. Virallisissa tapahtumissa vain Idän ihmeissä viime kesänä ja sielläkin vain lauantaina. Kotiin lähdimme jo Kuoreveden halleilta.
Epävirallisesti olin myös edellisvuoden neukkumasinistien Mobilia osuudessa Toytan ja kameran kanssa. Olin kyllä jo tuolloin kerhon jäsen.
Epävirallisessa kokoontumisessa viime keväänä Janakkalassa.
Poikkesimme myös ohi mennessä viime kesänä Keravan itäautomiitingissä. Sielläkin epävirallisesti Toyotalla.
Mutta eikös kerhonkin säännössä sanota, että jos sydämen paikalla on Lada, niin kulkuneuvolla ei ole väliä.
Jos nuo majoitukset pitää varata jo edellisenä vuonna, niin taitavat yön yli kestävät tapahtumat jäädä väliin kokonaan tai sitten niissä tulee poikettua vain päiväseltään. Vasta sitten eläkeläisenä. Larppakin on sitten jo museoiässä.
Epävirallisesti olin myös edellisvuoden neukkumasinistien Mobilia osuudessa Toytan ja kameran kanssa. Olin kyllä jo tuolloin kerhon jäsen.
Epävirallisessa kokoontumisessa viime keväänä Janakkalassa.
Poikkesimme myös ohi mennessä viime kesänä Keravan itäautomiitingissä. Sielläkin epävirallisesti Toyotalla.
Mutta eikös kerhonkin säännössä sanota, että jos sydämen paikalla on Lada, niin kulkuneuvolla ei ole väliä.
Jos nuo majoitukset pitää varata jo edellisenä vuonna, niin taitavat yön yli kestävät tapahtumat jäädä väliin kokonaan tai sitten niissä tulee poikettua vain päiväseltään. Vasta sitten eläkeläisenä. Larppakin on sitten jo museoiässä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Ei ole päässyt joo tapahtumiin, vaikka intoa ihan olisinkin..
Ite ku oon näitä Karjalan tyttölöi, ni ei oo tullu lähettyä Länsi-Suomeen taikka Etelään.. Nyt jos etelän lämmössä ollaan seuraavan kerran Kotkassa, voipi olla jotain saumaakin.. silloin matkaa olisi enää reilut 200...
Joskus Joensuuhun taikka Lappeenrantaan..?
Ite ku oon näitä Karjalan tyttölöi, ni ei oo tullu lähettyä Länsi-Suomeen taikka Etelään.. Nyt jos etelän lämmössä ollaan seuraavan kerran Kotkassa, voipi olla jotain saumaakin.. silloin matkaa olisi enää reilut 200...
Joskus Joensuuhun taikka Lappeenrantaan..?

Juu, paikkansa pitää että Etelän lämpöön on tänä vuonna Kotkassa ja päivämäärä 2.10. Pravda ei kartonut asiasta mitään, vaan asiasta päätettiin vuosikokouksessa.
Kokoontumisesta en vielä julkaise tarkempaa tietoa, koska järjestelyt kesken. Mikäli joku haluaa tulla auttamaan tapahtuman käytännön järjestelyissä tai omaa hyviä ideoita, laittakaa yv:tä tulemaan.
Kokoontumisesta en vielä julkaise tarkempaa tietoa, koska järjestelyt kesken. Mikäli joku haluaa tulla auttamaan tapahtuman käytännön järjestelyissä tai omaa hyviä ideoita, laittakaa yv:tä tulemaan.
- Lada-Jussi
jaa ei sitä muuten ole tuolla ajankohtaisten tapahtumakalenterissakaan. Siellä muuten on hämäävästi sekavassa järjestyksessä noi tapahtumat ensin on ratapäivät heinäkuussa ja toukokuun ikaalinen sen jälkeen. toivottavasti kukaan ei unohda ikaalista sen takia.

- veli alexei
- Moderaattori
Lada-Jussi kirjoitti:jaa ei sitä muuten ole tuolla ajankohtaisten tapahtumakalenterissakaan. Siellä muuten on hämäävästi sekavassa järjestyksessä noi tapahtumat ensin on ratapäivät heinäkuussa ja toukokuun ikaalinen sen jälkeen. toivottavasti kukaan ei unohda ikaalista sen takia.
Tuota samaa ihmettelin kun katselin tuota "kalenteria". Mutta selkishän se kun loppuun asti luki. Mutta oishan se selkeempi kun ois tapahtumat siinä järjestyksessä kun ne tapahtuu.
Viimeksi muokannut veli alexei, 5.4.2005 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
En. Ainoa kerta oli perustamiskokous Mobiliassa. Tosin ei ole Ladaakaan ollut aikoihin. Ensin vaihtui käyttäauto ja pari vuotta myöhemmin oli pakko hävittää pitkäpuskuri-2106:kin mökin pihasta, kun oli kori käynyt kovin pehmeäksi...
Mutta olen kyllä yrittänyt pysyä hengessä mukana mm. Ladaboardin välityksellä. Tosin eihän se tällaiselle neuvostoteknologiafriikille riitä...