mittarissa on suunilleen 600 km, tuossa viime kuun lopulla kiepsahti ekan kerran ympäri. Eli inauksen verran yli 100tkm ajettu. Ja auton historia on selvillä...
Huh!!! Onko luvusta todisteita? Ettei oo vaikka 170 tkm tai jopa 270 tkm? On meinaan aikas paljon.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Huh!!! Onko luvusta todisteita? Ettei oo vaikka 170 tkm tai jopa 270 tkm? On meinaan aikas paljon.
Irman sanat ja kertomus; auton ensimmäinen omistaja ja merkinnät ohjekirjassa ja dokumentaatiossa.
Yksilö on hyvä esimerkki siitä, miten ajotapa vaikuttaa kulkuvälineen kulumiseen. Ruostesuojaus on tehty ja tarkastettu useaan kertaan 80-luvulla.
ja osoitus siitä että 70-luvulla Ladat olivat todellakin lujaa laatua, yrittäkääs tehä venäjävalmisteisella axteekilla sama
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
110: 77 777 tuli mittariin tällä viikolla
2104: 145 000
Ex-autoista Samara City nieli kilometrejä n. 120 000, 1500i 220 000 ja on edelleen ajossa, eli kyllä nykypannukin kestää hyvillä öljyillä ja huolenpidolla.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.