It's alive!
Aih.
Tuolta ei vaan tahtonut löytyä paineistettua DRLA:ta. http://www.capa.com.au/eaton_m62data.htm
Re: Aih.
Paineistamiseen ei varmaan montaa osaa tarvita. Olisikohan kuminen kohokammion tiiviste ja toisenlainen neulaventtiili? Free Technicksistä asiaa voisi tiedustella...Sergy kirjoitti:Tuolta ei vaan tahtonut löytyä paineistettua DRLA:ta. http://www.capa.com.au/eaton_m62data.htm
Minähän voisin tietysti myydä tuon DATinkin kun vaan saisin ruiskun värkättyä ensin...
- ChargerSpeed
- Viestit: 105
- Liittynyt: 4.11.2005 10:18
- Paikkakunta: Hämeenkyrö/Nokia
Micco ja Turbiini ELÄMÄ ON!
turbiini sä et taida tietääkkään viä et mull on nykyää 1200L larssoni alla tai siis OLI.
Micco silloin ku mä särkän parkeilla mansekruisingin aikaan juttelin sun kaa et mul on se valkone lada nii nyt o hyvä aika alottaa sen turbo koneen tekeminen koska ton siperianhurtan kone levis joten ens kesänä on satavarmana turbolada alla ja puhaltimessa ei säästetä
Voipi olla et jo talvellakin kone suhisee mul on meinaa kaks 1500cc konetta jotka sain ilmaseks ja yksi avarrettu kansi.
turbiini sä et taida tietääkkään viä et mull on nykyää 1200L larssoni alla tai siis OLI.
Micco silloin ku mä särkän parkeilla mansekruisingin aikaan juttelin sun kaa et mul on se valkone lada nii nyt o hyvä aika alottaa sen turbo koneen tekeminen koska ton siperianhurtan kone levis joten ens kesänä on satavarmana turbolada alla ja puhaltimessa ei säästetä

Voipi olla et jo talvellakin kone suhisee mul on meinaa kaks 1500cc konetta jotka sain ilmaseks ja yksi avarrettu kansi.
Tallin nurkassa nököttää yhä se Turboic:n entinen turbopannu audin männillä, Morgon kannella ja suurtehoöljypumpulla. Siitäkin voi jotain tarjouksia heitellä.ChargerSpeed kirjoitti:nyt o hyvä aika alottaa sen turbo koneen tekeminen koska ton siperianhurtan kone levis joten ens kesänä on satavarmana turbolada alla ja puhaltimessa ei säästetä![]()
Toisaalta voisin sen kyllä säästääkin ja rakennella ruiskut ja ahtimen kylkeen ja hommata sitten joskus kopan ympärille...
- ChargerSpeed
- Viestit: 105
- Liittynyt: 4.11.2005 10:18
- Paikkakunta: Hämeenkyrö/Nokia
Tota Micco pistä mulle e-mailia nii voidaan kattoo asiaa saan samalla sun e-mail osotteen
Täss on mun Boostpower@luukku.com
Täss on mun Boostpower@luukku.com
It's not alive!
Rämppärin kommentti vaikuttaa huolestuttavalta...
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=1564

Rämppärin kommentti vaikuttaa huolestuttavalta...
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=1564
Eipä sille paljon mitään ollu tehty...Kontio kirjoitti:Micco voisitkos sanoa kaikki viritykset ja muutokset mitä oot tehny tolle koneelle ja entäs voimansiirrolle?
- Kannesta palotilat ja kanavat hierottu.
- Weber DAT32 (en saanu toimimaan täydellisesti)
- Kärjetön sytkä saabin painekellolla
- Moposportin jäykempi paineasetelma ja nelilapainen sintterilevy (pientä luistoa välillä havaittavissa)
Heikosti edistyy...Stefa kirjoitti:Mites micco muuten uusi projekti edistyy?

Pitäisi varmaan moottori tilata jos vaikka tulisi inspiraatio palaisi sen mukana. Jotakin tuommoista meinasin:

http://www.suprastore.com/2jtukeysarae.html
Tai jos sittenkin ihan vakio 2JZ-GTE:llä aloittelis...
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
http://s29.photobucket.com/albums/c266/hommaetenee/RussianTUNER kirjoitti:Ihan tällänen välikysymys et mikä auto sulla nyt on projektina?Oisko kuvia?