kummatkin kurkut yht aikaa auki
kummatkin kurkut yht aikaa auki
onks kellään et kun painaa kaasua niin kummatkin kurkut aukee
minä viritin sen ali paine hässäkän rautalangalla(ei hyvä viritys) et kumpikin kurkku aukee yht aikaa ja vetoja löytyy vaikka onkin 1200 super
onks kellää minkään näköisiä kuvia vivuista (ois hyvä viritys) jotka aukaisee toisen kurkun et sais heittää se ali paine häkkyrän vi**uu
minä viritin sen ali paine hässäkän rautalangalla(ei hyvä viritys) et kumpikin kurkku aukee yht aikaa ja vetoja löytyy vaikka onkin 1200 super
onks kellää minkään näköisiä kuvia vivuista (ois hyvä viritys) jotka aukaisee toisen kurkun et sais heittää se ali paine häkkyrän vi**uu
värkkäilin joskus samanmoisen patentin hitsipuikoista ym. ja hyvin peuhas, paraniko menohalut vain luojatietää ,alipaine systeem oli paskana kun ostin ko. biilin ja piti saada nopeasti ja ilmaiseksi voimat takaisin... myyjän ressukka tosin totesi jotta ,kone siitä kai meni kun huudatettiin, ja sain vielä halvalla sen
kuvia ihmiskunnan pelastavasta keksinnostä ei valitettavasti ole
kuvia ihmiskunnan pelastavasta keksinnostä ei valitettavasti ole

Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Taitaa enempi pensan kulutus kasvaa,eikä tehot.Jos ei muuta viritystä tee.
Mutta kai sitä kaavaa voi jatkaa että viritys on onnistunut jos teho laskee vähemmän kuin 20%.
Ja viritys on onnistunut jos tehon pysyessä samana pensan kulutus kasvaa alle 50%
Mutta kai sitä kaavaa voi jatkaa että viritys on onnistunut jos teho laskee vähemmän kuin 20%.
Ja viritys on onnistunut jos tehon pysyessä samana pensan kulutus kasvaa alle 50%

Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
- pappa- igor
- TOVERI NIVA
- Viesti:
- Team perseauki racing
http://www.freetechnics.fi Tuolta etit sopivan kaasarin, kutos tanarin kaasari on muistaakseni 38/38 Weber, on mielestäni liian iso 1.2 vakio koneeseen mutta saahan sitä kokeilla. 36/36 yhtaikaa aukeevillakurkuilla tai dgv 32/36 vois olla ihan hyvä vaihtoehto ja pitäs mennä heittämällä lada imusarjaan 

Siperia opettaa...
No pistä postia --> kekzaa@yahoo.compeurajussi kirjoitti:mulla on nyt toimiva vivusto joka aukaisee kakkos kurkun ykkösen kaa yht aikaa minä voin lähettää kuvan jollekkin joka haluaa laittaa sen tänne kun minä en tajua siitä kuvien laitosta hölökäsen pöläystäkään
Laitan sitte kuvan johkii, niin kaikki saavat nähdä

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Toi on hyvä.Laita linkki tähän jatkoksJokari_ kirjoitti:No pistä postia --> kekzaa@yahoo.compeurajussi kirjoitti:mulla on nyt toimiva vivusto joka aukaisee kakkos kurkun ykkösen kaa yht aikaa minä voin lähettää kuvan jollekkin joka haluaa laittaa sen tänne kun minä en tajua siitä kuvien laitosta hölökäsen pöläystäkään
Laitan sitte kuvan johkii, niin kaikki saavat nähdä