ensimmäinen autosi
Minun eka autoni oli Ford Galaxie -65. Oli siinä opettelemista talviliukkailla, jotta sen sai tiellä pidettyä.
Mukava peli se kyllä oli.
Sen jälkeen on ollut liuta erivuosimallin kuplia.
Mukava peli se kyllä oli.
Sen jälkeen on ollut liuta erivuosimallin kuplia.
Viimeksi muokannut Hande, 7.10.2005 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tais olla Nissan Sunny 1.5 wagon vai mikä olikaan piilofarkku. Siitä hyvä peli että jäin aika reilusti voitolle sen suhteen. Maksoin siitä muistaakseni 6000mk ja sitten eräs Golf kuski ajoi etukulmaan sitä. Sain korvauksia 9000mk. Korjaus maksoi alle 1000mk. Sitten se pöllittiin abauttirallaa puolivuotta myöhemmin ja sain korvauksia 8000mk. Perin halpa auto 

- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
Oli muuten lada 1200 l ja keltainen heti kun sain ajakortin pääsin tyypittämään ja pitihän sitä näyttää että kyllä minä osaan ja karhulan ammattikoulun poikien pukuhuoneeseen ikkunasta sisään"oli aivan maantasalla".Onneksi oli ikkunat sen verran pienet että ei mennyt pahemmin rikki(meinaan lada),etusiipi ja umpio uusiksi ja eikun menoksi 

- Lada-Jussi
- Viestit: 10242
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Fiat 133, eli tuon Fiat 850 mallin seuraaja. kone edeltäjästä, mutta kori näytti enemmän Fiat 127:lta. moottori luonnollisesti edeltäjän tapaan takana. Autoja valmistettiin vain Espanjassa Seat tehtaalla, mutta Fiat merkillä ne myytiin. aiemmin edullinen ja vähemmän arvostettu auto, mutta nykyisellään aika kysytty jokkisajoon.
itelle auto tuli kun isä osti tuon 2500 markalla opetusautoksi, ajoin sillä siis kortin ja sain lopulta pitää auton 18 vuotislahjana. auto oli ikävän pieni ja tehoton, sitten siihen tuli kaikkee pientä vikaakin ja auto vaihdettiin videoihin. tämän jälkeen ajelinkin Skodalla....
kaikki menneet autot löydät täältä
itelle auto tuli kun isä osti tuon 2500 markalla opetusautoksi, ajoin sillä siis kortin ja sain lopulta pitää auton 18 vuotislahjana. auto oli ikävän pieni ja tehoton, sitten siihen tuli kaikkee pientä vikaakin ja auto vaihdettiin videoihin. tämän jälkeen ajelinkin Skodalla....
kaikki menneet autot löydät täältä

Fiat 850 -71
Ostin sen serkkuni avomieheltä ja pelitti ihan kohtalaisesti. Näppärä kaupunkiauto ja ihan hyvä ekaksi autoksi.
Sen jälkeen on on tullu omistettua vaikka mitä. Lista niistä löytyy täältä:
http://groups.msn.com/HogGarage/omistamaniautot.msnw
Ostin sen serkkuni avomieheltä ja pelitti ihan kohtalaisesti. Näppärä kaupunkiauto ja ihan hyvä ekaksi autoksi.
Sen jälkeen on on tullu omistettua vaikka mitä. Lista niistä löytyy täältä:
http://groups.msn.com/HogGarage/omistamaniautot.msnw
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Samanlaisia oli täälläkin. Ja vielä kyseiset 2 kpl.. Ensimmäisen ryttäsi silloinen ihastus lähemmäs satasen vauhdista ojanpohjaan (ei muuten ollut pelkääjän paikalla kivaa), toinen tuli myytyä johonkin eteenpäin...TOVERI NIVA kirjoitti:Ihan ekat biilit
-2kpl Opel Kadett C oli monttuautoina
Kortin saatuani eka tiekäyttöön suunnattu vehje oli Fiat 127, liikkuihan se toikin, mutta eipä hirveästi miellyttänyt... Esim. sähköt temppuili sateella, tuuli meinasi satasen vauhdissa heiluttaa jo niin, että hirvitti, lisäksi se vaihdekeppi osui aina jonkun polveen jos autossa oli vähintään 2 ihmistä... Sitten on ollut monenmoista romua ennen tota Samaraa, on toi kyllä paras tähänastisista ajopeleistä...

- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Ensimmäinen auto oli Ford Escort -76 elikkäs Mk2 1,6:lla OHC koneella. Olihan se parhaat päinvänsä nähnyt ja öljyä vei kun ohjurinkumit olivat vaihtokunnossa. En vaihtanut. Omat oli vikansa, mutta eipä sitä kyllä huollettukaan. Teinit sen sitten osti kun mielenhäiriössä sen myin. Sääli.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Ford Cortina 1600 de luxe vm.1969. Taisi olla vuonna 1984. En vieläkään käsitä, että miksi piti mennä tuhlaamaan vähäiset roponsa tuommoiseen katiskaan. Senhetkisessä tilanteessa ei ollut tarvetta eikä varaakaan ostaa minkäänlaista autoa, mutta tulipahan kuitenkin voorti pihaan. Vajaat pari kuukautta sillä ajelin, kunnes (tasavirta)laturi hajosi. Myin koko kammotuksen naapurin äijälle laturivikoineen ja ruostereikineen. Hän ajeli sillä muutaman viikon, kunnes poliisisetä repi kilvet irti lukuisien eri vikojen takia. Sen jälkeen se joutikin ensin varaosiksi ja myöhemmin sulatukseen.
Se oli huono auto, oikein huono.
Se oli huono auto, oikein huono.