kirkkaat etuvilkut laatikkoladaa
kirkkaat etuvilkut laatikkoladaa
Do dii!! Tarvis tietoa ladan kirkkaista etuvilkuista ja että mistä niitä löytää ja paljonko niiden hinta tuntuupi olla??????????? 

- Team perseauki racing
siis etu vai etu sivu vilkut... etui sivu vilkut toin venäjältä ja olisko olu n.2e pottimon kanssa(orkkisen näköiset muuten) ja niistä etu valoista voi jotenkin rassata sen oranssin osan kuulema pois, itse en ole vielä onnistunu mutta pitäs perehtyä tarkemmin homaan
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Siitä on ohjeetkin jonkun kotisivulla, mutta kaikessa yksnkertaisuudessaan se menee niin että kuumailmapuhaltimella ja raspilla avaat varovaisesti sen umpion, nappaat sen oranssin lasin sieltä pois ja käytät oranssia vilkkuvaloa siinä. Liimaat jollain tujulla liimalla valon takaisin kasaan.Team perseauki racing kirjoitti:siis etu vai etu sivu vilkut... etui sivu vilkut toin venäjältä ja olisko olu n.2e pottimon kanssa(orkkisen näköiset muuten) ja niistä etu valoista voi jotenkin rassata sen oranssin osan kuulema pois, itse en ole vielä onnistunu mutta pitäs perehtyä tarkemmin homaan
Ilmeisesti jos ei tee hommaa varovaisesti niin lasi saattaa hajota kuumuudesta.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
- Team perseauki racing
Etu-umpioiden irtolaseja saa muuten ostettua Venäjältä.Misha kirjoitti: Ilmeisesti jos ei tee hommaa varovaisesti niin lasi saattaa hajota kuumuudesta.
Nimim. "yhdet irtolasit tuolla kaapissa odottamassa umpioiden kirkastusprojektia."
Minä tuskin viitsin lähteä nätisti laseja raaputtelemaan irti. Taidan pistää umpion pariin muovipussiin ja napauttaa vasaralla lasin päreiksi. Sitten rippeet irti, vilkun värilasit pois ja uusi lasi liimaukseen.
Itse kerran yhdet haijastimet umpioihin vaihtaneena voisin väittää ettei se lasi kovin helposti kuumasta hajoa, jos vain lämmittää tasaisesti. Itse tein homman kaasupilleillä kun ei kumailmapuhallinta satu olemaan. Luulisin että useimmat lasit rikotaan liian vähällä lämmittämisellä, jolloin joudutaan vääntämään enemmän että liima antautuu. Takaisin liimasin sikaflexillä.
Vauhdin tae - alamäki