kui monta vuotta ladalla olet pöristellyt

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Sain aikanaan kun sain ajokortin isältäni lahjaksi ladan ja bonukset ja kohta tulee 43 täyteen ja melkein aina ollut lada.....ja täytyy tunnustaa että jälkipolveni kieltää jo myymästä ladaani(olen joskus maininnut että hävitänkö ???)kieltävät jyrkästi,jotenka lada seuraa hautaan saakka(nappis)ja sukupolvelta toiselle :!: :lol:
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

markku kirjoitti:Sain aikanaan kun sain ajokortin isältäni lahjaksi ladan ja bonukset ja kohta tulee 43 täyteen ja melkein aina ollut lada.....ja täytyy tunnustaa että jälkipolveni kieltää jo myymästä ladaani(olen joskus maininnut että hävitänkö ???)kieltävät jyrkästi,jotenka lada seuraa hautaan saakka(nappis)ja sukupolvelta toiselle :!: :lol:
Ihan oikeassa ovat :P

Noin siistiä nappista ei saa hävittää tahi myydä, ei tollasia priimayksilöitä liikaa suomessa ole!!! 8)
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

tänään on ollut juhlapäivä, 10 vuotta sitten 11.8.1995 ostin ensimmäisen Ladani. 1983 mallin 1200S, joka oli parhaat päivänsä nähnyt, maksoi tuolloin vain 5800 markkaa. se oli silloin halpa, kun venäläiset vei kaikki eikä tarjonta enää meinannut riittää. mutta voi verrata mitä täällä sanottais jos ruosteen raiskaamaa 12 vuotiasta takavetoa täällä myytäis lähes 1000 euron hintaan. 18.4.1997 myin auton veljelleni joka sillä vielä noin vuoden ajeli (ilman puskureita ja viper raidon varustettuna). Tämän jälkeen auto päätyi Renkoon. Tämän jälkeen olen omistanut 18 Ladaa joista 8 on minulla vieläkin.

tässä vielä kuva juhlakalusta:
Kuva
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
maurichia

Viesti Kirjoittaja maurichia »

puolisen vuotta tulee täyteen kohtapuoleen :D
EDIT:parin kuukauden päästä tulee vuosi!!! :lol:
Viimeksi muokannut maurichia, 12.10.2005 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Nerd-O
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

Hmm.. Tulikohan tuo Niva hankittua kesäkuussa? Noh. Siitä lähtien on Lada ollut, mut ei sillä ihan joka päivä kyllä ajeta. Lähinnä metsässä sillä ajetaan.
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
ladatyttö

Viesti Kirjoittaja ladatyttö »

2 vuotta...
mickey-69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey-69 »

ladatyttö kirjoitti:2 vuotta...
Tuo on hienoa että naisväkeäkin ottaa osaa Lada harrastukseen.... :D :D
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Se lähestyy, lähestyy päivä päivältä, viikko viikolta...hieman yli yli kaksi kuukautta ja saatetaan olla ottamassa ensiajoja Ladalla :)
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
ladatyttö

Viesti Kirjoittaja ladatyttö »

mickey-69 kirjoitti:
Joo..äitini sen mulle on opettanu, silläkin on aina ollut Lada. :wink:
mickey-69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey-69 »

ladatyttö kirjoitti:
mickey-69 kirjoitti:
Joo..äitini sen mulle on opettanu, silläkin on aina ollut Lada. :wink:
Teillähän on sit yhtä fiksu äippä kuin meilläkin... :lol: :wink: Meillä toi Lada oli melkoinen sukuvika joskus 80-luvulla(isäukolla sekä isovanhemmillakin oli), ja mm. allekirjoittaneella jäi "levy" pahemman kerran päälle.... :) :D :lol: :wink:
humalikko

Viesti Kirjoittaja humalikko »

...3v on nyt tullu ladalla ajettua... auto on parin otteeseen vaihtunu mut ladalla kumminki... nyt omistamani auton aion pitää,ja pitkään... oli edelliset omistajat pitäneet niin priima kunnossa...
ladoilla radalle

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

en viellä täyttä vuotta mutta tuttu peli.. :D
Vastaa Viestiin