woihan wanha wihtahousu KOMMUNISTI!!!!!!!!

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
ladasape

woihan wanha wihtahousu KOMMUNISTI!!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja ladasape »

Olinpa tossa kesällä pistäny ladan parkkiin esplanadin puiston viereen ja kävin hakemassa siihen parkkilappua, kun olin laittamassa lappua lasille viereen pysähtyi taksi liikenne valoihin ja hemmetti :o äijä hyppäs takapenkiltä ulos ja huusi TOIVOTTAVASTI SAIT TUPLASAKOT woihan wanha wihtahousu KOMMUNISTI!!! :x :x ja se oli ihan oikeesti vihasen näkönen :shock: ihme epeleitä sitä onkin
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

kuulostaa aika sairaalta
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

niinpä
tuntuu olevan sallittua huutaa ladakuskia kommunistiksi
mutta pahennusta varmasti herättäisi huutaa mersukuskia natsiksi
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

pressa kirjoitti:niinpä
Tai kupla-VW -kuskia ;)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

No juu, toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä, jotkut jopa veljestäkin. Sairain sekaantuu perheen koiraankin...
Vauhdin tae - alamäki
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Pöh, kehuja vaan satelee vierailta 8)
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

kyllähän mua yks kaveri sanoo aina kommariks ku oon joskus piirtäny esim: jonkun sirpin ja vasaran 8) ja yks tyyppi sano et mulla on ooppeli pelto autona ja kaikki sano ei hyvää päivää ei sulla hyvi mee :) ja sitte samainen kaveri joka sanoo mua kommariks sano mulle: no ei sullakaan mee hyvin sulla on kaks silkki kori ladaa pelto/jää autona :shock:
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Esto_r

Viesti Kirjoittaja Esto_r »

Sillon kannattaa miettiä onko nää oikeesti kavereita vai jotain porukkaa kenet tuntee :x

kyllähän mua yks kaveri sanoo aina kommariks ku oon joskus piirtäny esim: jonkun sirpin ja vasaran Cool ja yks tyyppi sano et mulla on ooppeli pelto autona ja kaikki sano ei hyvää päivää ei sulla hyvi mee Smile ja sitte samainen kaveri joka sanoo mua kommariks sano mulle: no ei sullakaan mee hyvin sulla on kaks silkki kori ladaa pelto/jää autona Shocked
laaarrd

Viesti Kirjoittaja laaarrd »

Nonnis kirjoitti:
pressa kirjoitti:niinpä
Tai kupla-VW -kuskia ;)
Taidankin sitten olla natsikommunisti, kupla oli ensin ;D
hiawis

Viesti Kirjoittaja hiawis »

Pääosin oikeestaan hyvää palautetta tullu, tietysti taantumukselliset kaverit joskus vähän leikkimielisesti kettuili. Taitaa nekin olla jo rakastunu tohon Ladaan.. :D
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

Esto_r kirjoitti:Sillon kannattaa miettiä onko nää oikeesti kavereita vai jotain porukkaa kenet tuntee
on se ´mun kaveri AIDOSTI mutta ei vaa tod näköisesti tykkää ladast vaikka sillä ei oo minkään näköstä kokemusta ladasta :lol: :roll:
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Tuskin kukaan kuitenkaan on kommari tässä porukassa... Vaikka olihan Pravdassakin taannoin se äänestys, "mitä puoluetta kannatat". Jokunen tunnusti olevansa kommari. Vaikka eihän siinä mitään pahaa ole, jos tykkää.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Laduri

Viesti Kirjoittaja Laduri »

aate kun aate :)
Keep on truckin'
Ladakeho

Re: woihan wanha wihtahousu KOMMUNISTI!!!!!!!!

Viesti Kirjoittaja Ladakeho »

ladasape kirjoitti:Olinpa tossa kesällä pistäny ladan parkkiin esplanadin puiston viereen ja kävin hakemassa siihen parkkilappua, kun olin laittamassa lappua lasille viereen pysähtyi taksi liikenne valoihin ja hemmetti :o äijä hyppäs takapenkiltä ulos ja huusi TOIVOTTAVASTI SAIT TUPLASAKOT woihan wanha wihtahousu KOMMUNISTI!!! :x :x ja se oli ihan oikeesti vihasen näkönen :shock: ihme epeleitä sitä onkin
Oisit sanonu, että mahti-mätkyt tuli, ja kysyny, oisko kapilla antaa paria hukea avux...
4stroke

Viesti Kirjoittaja 4stroke »

en oo kommunisti. tykkään vaan muuten tästä rumasta autosta.
<-----------
Vastaa Viestiin