Lada + turbo taas kerran
Esim jälkiasennetuissa r-sport turbo volvoissa on tehty niin että öljynkierto on otettu öljynpaineanturilta ja paluu on tehty öljypohjaan.larkkeni kirjoitti:elikkäs se kaasari tulee paineen alaiseksi. se on pelkkä turbo, eli ei mitään muita juttuja kiinni.. mistä öljynkierron saa tohon? "ryöstämällä" öljypaineen anturista? vai kannattaako lohkoon porata reikä ja tehä kierre siihe ja sit sellane letkunippa kii siihe? toimiiko sellanen?
.
Noiden öp-antureiden alle löytyy haaroituksia, ja paluu öljypohjaan. Voin yrittää muistaa viikonloppuna kuvata noita kilkkareita koska itseltä moisia löytyy.
Ylöspäin paineita saa bleederillä helpoiten, tuolla pystytään myös säätämään sitä painetta siten että kadulla olllaan laillisilla tehoilla. Ja ahtopaineethan eivät saa lain mukaan olla säädettävissä kabiinista. Paineiden säätö ei ole iso homma verrattuna turboauton rakentamiseen.
Ylöspäin paineita saa bleederillä helpoiten, tuolla pystytään myös säätämään sitä painetta siten että kadulla olllaan laillisilla tehoilla. Ja ahtopaineethan eivät saa lain mukaan olla säädettävissä kabiinista. Paineiden säätö ei ole iso homma verrattuna turboauton rakentamiseen.
Vauhdin tae - alamäki