Lada + turbo taas kerran

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
larkkeni

Viesti Kirjoittaja larkkeni »

elikkäs se kaasari tulee paineen alaiseksi. se on pelkkä turbo, eli ei mitään muita juttuja kiinni.. mistä öljynkierron saa tohon? "ryöstämällä" öljypaineen anturista? vai kannattaako lohkoon porata reikä ja tehä kierre siihe ja sit sellane letkunippa kii siihe? toimiiko sellanen?
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

larkkeni kirjoitti:elikkäs se kaasari tulee paineen alaiseksi. se on pelkkä turbo, eli ei mitään muita juttuja kiinni.. mistä öljynkierron saa tohon? "ryöstämällä" öljypaineen anturista? vai kannattaako lohkoon porata reikä ja tehä kierre siihe ja sit sellane letkunippa kii siihe? toimiiko sellanen?
Esim jälkiasennetuissa r-sport turbo volvoissa on tehty niin että öljynkierto on otettu öljynpaineanturilta ja paluu on tehty öljypohjaan.
.
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Noiden öp-antureiden alle löytyy haaroituksia, ja paluu öljypohjaan. Voin yrittää muistaa viikonloppuna kuvata noita kilkkareita koska itseltä moisia löytyy.

Ylöspäin paineita saa bleederillä helpoiten, tuolla pystytään myös säätämään sitä painetta siten että kadulla olllaan laillisilla tehoilla. Ja ahtopaineethan eivät saa lain mukaan olla säädettävissä kabiinista. Paineiden säätö ei ole iso homma verrattuna turboauton rakentamiseen.
Vauhdin tae - alamäki
Samiruoho

Viesti Kirjoittaja Samiruoho »

millaisia pakosarjoja teillä on? miten toimii josko vakiosta modaa?
Vastaa Viestiin