


Muutamia huomattuja asioita:
1: kytkin ravistaa ladamaiseen tapaan kovemman kuorman alla, esimerkiksi jyrkästä mäestä lähdettäessä, mutta silloinkin harvoin.Ei haittaa normaaliajoa...
2: Lämppäri on mallia on-off, joko on viileää tai sitten lämmintä...hyvä kun edes lämpöä piisaa.
3: Lämpömittari on hieman oikealle kallellaan, johtunee ilmeisesti termarista sillä alavesiletku oli ajon jälkeen kylmä? Oliko oikea tulkinta?

4: Nokkaketju perhana pitää ääntä, ja moottorijarrutuksessa löysähkö ketju hakkaa kait kiristäjään, kun kuuluu jonkunmoinen resonanssiääni tms...kiristimet kai ihan loppu kun ei kiristämällä häviä...
5: Tyhjäkäyntiä ei oikein ole kun tuuppaa ryypyn pohjaan...täytyy kait ajella aina ryyppy vähän päällä.
6: Jälkikäyntiä esiintyy melkein joka kerta kun sammuttaa.Kerran kävi jopa 5 sekunnin pintaan, karmeaa kuunneltavaa kun kone senkun hörskyttelee tahteja...mikä lie vaivaa....
7: Pakkia ei meinaa välillä saada päälle, ei muutakuin rutise...välillä menee moitteetta päälle...jumittava kytkimen silmälaakeri kenties, kun perä ilmassa, kytkin pohjassa ja vaihde vapaalla kardaani ja perä pyörivät? Vai voiko ehkä hieman isolle säädetty kytkimen työsylinterin välys aiheuttaa huonon irrottamisen?

Muuten ihan hyvät fiilikset...kaisse täytyy alkaa uskoa ettei 100 eurolla saa täydellistä autoa
