Montako autoa omistat??

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Täällä on viimeaikoina autot vähentyny oikein urakalla. Pihasta lähti:
Volvo 245 2,0 turbo
Volvo 340 2,0i
VW Golf 1,8 GT
127 stella 903 -83

Lähdössä on 127 903 -74 ja tilalle tulee 128 1,5 -77 :roll:
Lähdössä on myös hyvä Nissan sunny -91 kunhan löytyy ostaja.

Ja pihassa on nyt seiskan lisäksi enää:
Seat ibiza 1,2i -92
Volvo 242 2,0 -82
Volvo 240 2,0i -87
Fiat Tipo 1,6 -89

Itelle käyttöpeliksi pitäisi saada vielä hyvä ja halpa Lada :wink:
.
Jargon

Viesti Kirjoittaja Jargon »

Käyttöauto vaihtuis fiiatista nissan sunnyyn vm.90,
2103 on edelleen projektina, keväällä pitää yrittää rekisteröidä,
2102 tuotiin pihaan ja on tällä hetkellä pellon reunassa odottamassa mitä sille tehdään.
Avatar
arpati
Viestit: 757
Liittynyt: 4.10.2003 21:05
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

Jokari_ kirjoitti:Mietin vaan että minkälainen ranchi vaaditaan noiden Arpatin kärryjen säilyttämiseen? :shock:
Meillä on tällänen pieni maatila ja iso piha :roll:

Jussille: Auto häviää listalta sitä mukaa kun ehdin osat purkaa irti korista ja viedä hylsyn tonne purettujen pinoon. Tahti ei ole kovin luja :lol: Osa varmaan on sellaisia joista otetaan vaan tarpeeseen osia, kun ei ole kiire hävittää koppaa pois (ts on muutakin tekemistä :roll: )
Viimeksi muokannut arpati, 24.1.2008 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
124/2101 practical beauty
Avatar
arpati
Viestit: 757
Liittynyt: 4.10.2003 21:05
Paikkakunta: Punkalaidun

Päivitys -76 / -77 nappis siirtyi uudelle omistajalle

Viesti Kirjoittaja arpati »

2102 1200 -75 (-76 rek.)
2102 1500 -84
2102 1500 -85 Kotona, keulakolaroitu aika pahoin
2101 1200 -77 Täydellinen vartoo kunnostusta.
2101 1200L -79
2101 1200L -86 Ilman papruja mutta ehjäpeltinen
2101 1200L -87 Kohtalaisen hyvä peltoauto/jääkunto - verot rästissä pitkältä ajalta
2101 1200L -88 Seisonnassa, tarttis viedä kilvet pois
2104 1300 -86 Tullee ajoon
2104 1300 5 speed -87/-88 rek. menee osiksi.
2104 1300 -90 Varaosa-auto
2105 1300 -82 Kohtuu hyvä peltinen projektiaihio.
2105 1200S -84/-85 Kohtuu pehmeä varaosa-auto
2105 1200 -87 Varaosa-auto
2105 1200 -90 Varaosa-auto
2105 1500 -91 Ajossa
2105 1500 -95 Varaosa-auto
2107 1700i -96 Varaosa-auto
2107 1700i - 96 Hylsy koppa, takaluukku ja mittaristo ja sisusta vielä kine

127 903 - xx Keltainen kokonainen melkein OK pelleiltään.
127 903 -xx punainen kattokerhoauto lähes ruosteeton katotaan jaksaako vaihtaa katon...
127 903 -7x Kunnolla pyöritetty vanhakoppa. Kone ja vaihteisto ehkä tallennuskunnossa + ovet
127 903 -79
VW T2 -74 osavarasto.

323 matula -87
124/2101 practical beauty
teemu_83

Viesti Kirjoittaja teemu_83 »

lada 1200L-85 ja mazda 6262.2i-90 :D
Avatar
Nerd-O
Viestit: 367
Liittynyt: 26.5.2005 22:34
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

Nerd-O kirjoitti:haa. Tälläinenkin oli täällä.

Eli tällä hetkellä löytyypi:

Kia Rio -05
Niva -90
Subaru Domingo 4x4 -88

En tie voiko tuosta Domingosta enää autosta puhua. Alkaa olla niin palasina koko auto.
Tuohon pieni päivitys että hävitin tuon Kian. Surkeampaa autoa saa hakea ja eniten hitsit se asiointi Deltassa missä on kyllä niin käsi porukkaa huollossa kuin olla vaan voi. Kian tilalle hankin Mitsun Pajeron, -92 vuosimallia. Nyt on vetokykyä saada Niva jorpakosta pois ja voi vetää trailerilla sen kisapaikalle :)
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
Avatar
arpati
Viestit: 757
Liittynyt: 4.10.2003 21:05
Paikkakunta: Punkalaidun

apdeittiä 2104 -88 meni ja 2101 -86 tuli

Viesti Kirjoittaja arpati »

2102 1200 -75 (-76 rek.)
2102 1500 -84 Projekti alkoi, eli tästä emännälle auto...
2102 1500 -85 Kotona, keulakolaroitu aika pahoin
2101 1200 -77 Täydellinen vartoo kunnostusta.
2101 1200L -79
2101 1200L -86 Ilman papruja mutta ehjäpeltinen
2101 1200L -86 Mätä ja kolhittu varaosa-auto, paperit löytyy...
2101 1200L -87 Kohtalaisen hyvä peltoauto/jääkunto - verot rästissä pitkältä ajalta
2101 1200L -88 Vein kilvet pois
2104 1300 -86 Tulee ajoon
2104 1300 -90 Varaosa-auto
2105 1300 -82 Kohtuu hyvä peltinen projektiaihio.
2105 1200S -84/-85 Kohtuu pehmeä varaosa-auto
2105 1200 -87 Varaosa-auto
2105 1200 -90 Varaosa-auto
2105 1500 -91 Ajossa
2105 1500 -95 Varaosa-auto
2107 1700i -96 Varaosa-auto
2107 1700i -96 Hylsy koppa, takaluukku ja mittaristo ja sisusta vielä kine

127 903 - xx Keltainen kokonainen melkein OK pelleiltään.
127 903 -xx punainen kattokerhoauto lähes ruosteeton katotaan jaksaako vaihtaa katon...
127 903 -7x Kunnolla pyöritetty vanhakoppa. Kone ja vaihteisto ehkä tallennuskunnossa + ovet
127 903 -79 Varaosa-auto
VW T2 -74 osavarasto.

323 matula -87
Viimeksi muokannut arpati, 14.10.2005 8:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
124/2101 practical beauty
JTM
Viestit: 364
Liittynyt: 16.9.2005 23:13
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja JTM »

Lada 2105 vm 1995
Lada 2105 vm 1994
Fiat Uno vm 1993
Opel Corsa vm 1993
Toyota Camry vm 2003
Kaikki rekisterissä.
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Tällä hetkellä Toyota Corolla -86 teini/amistuning.. Lada pitäs saada sille kaveriksi :wink:
lada1200

Viesti Kirjoittaja lada1200 »

lada 2105 1200S -83 ajossa
lada 2105 1200S -88 tulee ajoon
lada 2105 1200S toivon mukaan ajoon
Avatar
noose01
Viestit: 1352
Liittynyt: 27.7.2004 10:15
Paikkakunta: Paalaamo

Viesti Kirjoittaja noose01 »

lada1200 kirjoitti:lada 2105 1200S -83 ajossa
lada 2105 1200S -88 tulee ajoon
lada 2105 1200S toivon mukaan ajoon
No sulla on ainakin nimimerkki kohdallaan! :lol:
.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Tilanne 14.10.2005

Skoda Octavia Combi-62
Ford Custom 500 -64 *** MYYTÄVÄNÄ ***
MB 300 TD -83
Lada 210530 1500S -92 (-tulossa myyntiin viim. marraskuun lopussa-)
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
spede
Viestit: 357
Liittynyt: 17.6.2005 22:46

Viesti Kirjoittaja spede »

21051 '82 ja 21013 '85
Avatar
CuoreV6
Viestit: 153
Liittynyt: 3.9.2005 15:51
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja CuoreV6 »

Lada-Jussi kirjoitti:isällä oli kans alfa yhteen väliin, mutta se vasta kallis onkin pitää ja koko ajan rikki. isällä meni alfa myyntiin ja Lada sai jäädä..
Mitäs sviddua täältä löytyi. :mrgreen: No ei, kyllähän saman ikäinen Lada saattaa olla tietyin varauksin luotettavampi. Mutta käsi sydämelle, ei 75:sta osteta luotettavan kehonsiirtovälineen asiaa ajamaan, vaan ihan muista syistä..
Sellaista ajaneet ehkä tietää, mitä ne syyt ovat..
R-J kirjoitti:Vanhemmat on tekniikaltaan luotettavampia.
Vai mahtaakohan olla. Kyllä tuollainen ketjukoneinen 2,0TS on luotettavin Alfan moottori - jos 4 -pyttysistä puhutaan. Ainakin siihen asti, että saadaan uusien neloskoneiden hihnat kestämään. JTS on vielä sen verran tuore ilmestys, ettei pysty sanoa remmin kestosta. Ainakaan vielä niitä ei ole porsinut, todennäköisesti saaneet ongelman hoidettua.
Uudet Alfat kuluttaa lisäksi kohtuuttoman paljon öljyä.
Juu. Kyllä ne litran kuluttaa vaihtovälillä (10 000km), oli sitten Twin Spark, JTS tai V6. Mutta ainakaan meikäläinen ei ole sitä vielä kokenut ongelmaksi.

.. ja lisää kaljaa. :mrgreen:
Alfa Romeot: 159 3.2 V6 Q4, 75 2.0 (ex. 156 3.2 GTA, GT JTS, GTV V6, 156 Super SW, 156 V6, 75 2.0)
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10246
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

CuoreV6 kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:isällä oli kans alfa yhteen väliin, mutta se vasta kallis onkin pitää ja koko ajan rikki. isällä meni alfa myyntiin ja Lada sai jäädä..
Mitäs sviddua täältä löytyi. :mrgreen: No ei, kyllähän saman ikäinen Lada saattaa olla tietyin varauksin luotettavampi. Mutta käsi sydämelle, ei 75:sta osteta luotettavan kehonsiirtovälineen asiaa ajamaan, vaan ihan muista syistä..
Sellaista ajaneet ehkä tietää, mitä ne syyt ovat..
isä on vauhtimiehiä ja siksi on välillä ostellut noita ripeämpiä pelejä, kulkihan 75 twin spark aika mukavasti vaikka ei kone ollut edes parhaassa vedossaan, mutta se olikin ongelma kun auton olisi pitänyt olla samalla myös luotettava jokapäivän kulkupeli.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin