110 paikkamaalit
- lada 1200s
110 paikkamaalit
myydäänkö deltassa paikkamaaleja 110:iin?
Onko jollain tietoa hinnasta, spray maalejako vai kenties kyniä?
Onko jollain tietoa hinnasta, spray maalejako vai kenties kyniä?
- lada 1200s
Mistä löydän värinumeron?
Olen muutaman kerran ihmetellyt mistä löydän 110/112 mallin värinumeron (=tummahko, vihertävä metalliväri). Vanhassa Samarassani se oli rintapellissä.
Onko se jossain rintapellissä tms paikasssa? Muistelen jossain lukeneeni ovien palkissa olevasta lapusta.
Onko se jossain rintapellissä tms paikasssa? Muistelen jossain lukeneeni ovien palkissa olevasta lapusta.
Re: Mistä löydän värinumeron?
Mulla on kuskin oviaukossa saranapuolellaipronin kirjoitti:Olen muutaman kerran ihmetellyt mistä löydän 110/112 mallin värinumeron (=tummahko, vihertävä metalliväri). Vanhassa Samarassani se oli rintapellissä.
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Minäkin olen ihmetellyt tuota, mulla on pintaväri siellä alla.Mutta tuota harmaata taida saada pois ettei alla oleva vahingoitu.Ronkoteus kirjoitti:Onkos kukaan onnistunut löytämään sopivaa värinumeroa
sille rungon alaosan harmaalle värille ?
Sitä alkuperäistä ei kannata kovin vahvoilla liuottimilla suihkutella,
mikä lie sen tarkoitus ?
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
- lada 1200s
Joo onhan nuo mersun maalit kyllä kalliita,pressa kirjoitti:no onneksi mersuun sai merkkiliikkeestä pensselipullon
koko 10 ml. ja hintaa 26e
eli silti mieluummin haen väripisteestä tuon 7e 35 ml. pullon
tojotaan taisi olla jotain 10-15 euron välissä sellanen 2 komponenttimaali.
Harmi vaan sinänsä, kyllä niille ladan maaleillekin varmasti ostajia löytyisi.
Se helman tumma väri on alkoholiliukoista. Lähtee tenurätillä siististi.Sepesusi kirjoitti:Minäkin olen ihmetellyt tuota, mulla on pintaväri siellä alla.Mutta tuota harmaata taida saada pois ettei alla oleva vahingoitu.Ronkoteus kirjoitti:Onkos kukaan onnistunut löytämään sopivaa värinumeroa
sille rungon alaosan harmaalle värille ?
Sitä alkuperäistä ei kannata kovin vahvoilla liuottimilla suihkutella,
mikä lie sen tarkoitus ?
110 paikkamaali
Oulusta saa Delta-autosta ainaskin pensselipulloja ihan numerolla. Minulla löytyi numero huoltokirjan sisältä.
Re: 110 paikkamaali
Olen ostanut paikkamaalia Tampereen Delta-Autosta. Ei ollut hyllyssä, mutta tilasivat. Toimitus muutama päivä.kv60 kirjoitti:Oulusta saa Delta-autosta ainaskin pensselipulloja ihan numerolla. Minulla löytyi numero huoltokirjan sisältä.