Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
nsLADISTI kirjoitti:kiitokset kuuluu lada jussille hitsivehkeitten lainasta ...
ja kiitokset Ns.Ladistille hitsausavusta, tämä on oiva esimerkki kerhon toimivuudesta, kun hienosti vaihtokaupalla saadaan asiat järjestykseen.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kuulin em. uutisen "livenä" radiosta ja haastateltava nainen Tattarisuon katsastusasemalta puhalsi kyllä sellaisen kuplan, että oli pidettävä hatusta kiinni. - Katsastushintojen nousun yhtenä syynä on OBD-mittaus, joka on nostanut katsastushintaa. Pitäisi nyt edes osata vedätyksen alkeet uskottavasti. -"On aivan sama puhuuko totta vai valehteleeko kunhan propaganda on uskottavaa", neuvoi jo Joseph Goebbels aikoinaan.
Ensinnäkin katsastushinta on sama vaikka ei tarvittaisi koko OBD- mittausta ja toiseksi OBD- mittauksesta menee 6 €:n lisämaksu.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Kyllä tää alkaa vähän sylettämään. Jälkitarkastus maksoi viime vuonna 14 eur ja nyt 17 eur eli hinta noussut 3 eur mikä tekee prosentteina n. 21,4... että aika huima korotus...huh huh...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Leima tuli niin että helmat paukku, jarrut oli ihan ku uudet eikä muutkaan viat vaivanneet... Näillä eväillä on mukava lähteä ladani viimeiseen talveen ja nauttia vielä kun voi...
Menihän tuo -83 lada 1200s läpi kanssa pienen reijän se löysi pohjasta muttei muuta vikaa sano vaan että kannattaa korjata ennen loska kelejä.
Vähän kyllä piti nouvoa valojen nkäytössä kun ei osannut laittaa parkkeja päälle viiksestä.
Nonii, -93 asteekki-julmatar katsastettu huomautuksitta. Ainoo mistä inssi sano, oli vasemman sivuhelman takaosa: "tää kuulostaa vähä ohuelta." Muuten meni kivasti mutta kun pihalle piti ajaa nii startti rääkäs kaks kertaa ja kolmannella lähti tulille. Täytyy varmaan tutkia asiaa tarkemmin, ei ollu ihan eka kerta
Päästölapun hain toisaalta, jännä homma kun tyhjäkäynnin lampaada-arvo oli 1.041. Eipä se kai sit oo nii nöpön nuukaa. Arvo kyl seilas ennen napin painoa välillä 1.02-1.06... myhkästä. Mutta onneks sen voi vielä koljata.
Leima tuli ensimmäisellä yrityksellä ilman huomautuksia, kirjallisia tai suullisia. Pieniä esivalmisteluja kuitenkin tarvittiin, taka-akselin päällä oleva t-kappale oli halki (ajettu toukokuusta asti pelkillä etujarruilla). Käsijarrun vaijeri uusittu, vasen puoli vähän jumitti, oli rajoilla viime vuonna että kelpasi. Kaksi reikää paikattu, toisen löysin vasta nosturilla, vanhan sauman vierestä oli hieman pehmentynyt, koputtelemalla suureni kymmensenttiseksi, sentin leveäksi reiäksi. Kustannuksia tuli kaikkiaan noin 120 euroa (osat, työ ja katsastusmaksu). Nyt taas on ajoaikaa tammikuun 2007 loppuun asti. Ja autohan oli tuo -71.
Kaikkiaan kolmetoista kertaa tuli katsastettua Lada, kaksi eri autoa, nappis ja sen iso-veli 1200S. Leima aina ekalla kerralla, on se vaan senverran kallista hupia että ei sitä uusintaa halua. Senverran tulee harrastettua tuota auton huoltamista ja korjaamista että budjettiakin voi suunnitella etukäteen, ja seuraamalla auton kuntoa voi jotakin jopa ennakoida. Bensaa säästyy kun ropaa autoa.
erkkimalinen kirjoitti:Kaikkiaan kolmetoista kertaa tuli katsastettua Lada, kaksi eri autoa, nappis ja sen iso-veli 1200S. Leima aina ekalla kerralla, on se vaan senverran kallista hupia että ei sitä uusintaa halua. Senverran tulee harrastettua tuota auton huoltamista ja korjaamista että budjettiakin voi suunnitella etukäteen, ja seuraamalla auton kuntoa voi jotakin jopa ennakoida. Bensaa säästyy kun ropaa autoa.
Et ole taikauskoinen, mutta kolmeentoista kertaan jäi katsastaminen.