Missä etelän epävirallinen kokoontuminen pitäisi järjestää?

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Missä etelän epävirallinen kokoontuminen pitäisi järjestää?

Ladashopin kupeessa
18
72%
Rantsussa
2
8%
Jossain muualla, missä?
5
20%

Ääniä yhteensä: 25

nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

'aatee' kirjoitti:misäs toi lada shoppi sijaitsee :?:
Kandee tulla käymään. :) Vai missäpäin on Hämeenkoski? Ei vissiin ihan Vantaan lähellä?
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Lada110
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lada110 »

Lada-Jussi kirjoitti:
Lada110 kirjoitti:-No mun kannalta tietty Espoossa!
eikös Westend olisi juuri sellainen Lada -paikka? siellä voisi herättää huoiota jos toista kymmentä Ladaa kokoontuis paikalle.
Joo toi vois olla hyvä idis... olis varmaan Länsiväylässä seuraavan kerra että "Suuri lada joukko häiritsi kunnon kansalaisten rauhaa!"..... ei muutakun Westtenttiin kokoontumaan! :lol:
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

nivailija kirjoitti:Vai missäpäin on Hämeenkoski? Ei vissiin ihan Vantaan lähellä?
no sinne vantaalle on noin sata kilsaa........ ja onhan tää tämmönen käpykylä et ei varmaa kartalta löydy :D :lol:
vois olla kiva tulla täytyy katella jos pääsis
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
nivailija

'aatee' kirjoitti:
nivailija kirjoitti:Vai missäpäin on Hämeenkoski? Ei vissiin ihan Vantaan lähellä?
no sinne vantaalle on noin sata kilsaa........ ja onhan tää tämmönen käpykylä et ei varmaa kartalta löydy :D :lol:
Ladan kyydissä sata kilsaa ei tunnu missään muualla, kuin persiissä! :lol:
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

'aatee' kirjoitti:
mä kerran etsin ihan tarkoituksella tuota hämeenkoskea ja kyllä jonkun tienpätkän löysin metsän keskeltä, jonka varressa oli useampi talo peräkkäin, jonkun kyltin perusteella päättelin että nyt ollaan hämeenkosken keskustassa. eikös se ole niin pieni paikka että peruskoulujakaan ei löydy yhtään vaan kaikki käy lammilla koulussa? voihan tuollainen pieni kunta olla ihan hauska paikka asua.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
'aatee'

hämeenkoski löytyy lahti-tampere tielta ja tääl on kyllä keskustassa s-market 2 baarii posteja ja sun muita.
ja ku toi uus koskikara huoltoasema on avattu (on lahti- tampere tien varrella) ni sielt löytyy ruokavarasto ravintola ja kaikkee mitä niissä kuuluu olla 8) ei tää ihan korpi paikka oo mutta on toki paljon korpea missä asuu maanviljeliöitä. itse asun keskustan läheisyydessa. täältä lahtee 30km et sillee
mukava tääl on asua ja on täällä alaaste mutta joutuu mennä ylä asteen lamilla tai minne haluu mennä (oon lamiila)
ajettii tänää just mun nappis kaverin pelolta pois soratietä oli mahtavat kyydit :D jossain suorilla vähä yli sataa ja just lanattu tie :D :shock:
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
nivailija

'aatee' kirjoitti: jossain suorilla vähä yli sataa ja just lanattu tie :D :shock:
HULLU! No ei toi vielä mitään, jos kertoisin sulle mun juttuja. :lol: :wink:
'aatee'

minäkö? kuskina oli mun isä :D (ei oo mulla ikää eikä myöskää korttii :x )oli hyvät kyydit ja vähä sladis mentii mutkii ja auto ei tietenkää ollu kilvissä eikä mitää papruja ja vielä oikein mutanen ja paskanen varmaa vastaan tulijat vähä katteli :lol:
nivailija kirjoitti:No ei toi vielä mitään, jos kertoisin sulle mun juttuja.
noo sä oot varmaa ajannu sataa kesäkumeilla peilijäällä :wink: :D
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

'aatee' kirjoitti: noo sä oot varmaa ajannu sataa kesäkumeilla peilijäällä :wink: :D

Myö ajettiin tässä eräänä talvella pelto-Lancerilla jäällä 120 km/h mittarin mukaan ja tietty melkein sileillä renkailla, oli aika menoa nääs :lol:
nivailija

'aatee' kirjoitti: noo sä oot varmaa ajannu sataa kesäkumeilla peilijäällä :wink: :D
No ei nyt sentäs. :lol: Koskaan en ole jäällä autoa ajanut.
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

äänestin nyt shoppia; kesällä kannatan rantaa, mutta demokraattisesti enemmistö sitten päättäköön missä silloin kokoonnutaan...
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Kyllähän se ranta on hieman lämpösemmällä kelillä luultavimmin myös suosituin vaihtoehto. äänestyksen oli tarkoitus koskea ainoastaan tätä tulevaa kokoontumista.
.
povenza

Viesti Kirjoittaja povenza »

Puolangalla (pohjois-kainuussa)
Doniv Povenza
Vastaa Viestiin