Kandee tulla käymään.'aatee' kirjoitti:misäs toi lada shoppi sijaitsee

Joo toi vois olla hyvä idis... olis varmaan Länsiväylässä seuraavan kerra että "Suuri lada joukko häiritsi kunnon kansalaisten rauhaa!"..... ei muutakun Westtenttiin kokoontumaan!Lada-Jussi kirjoitti:eikös Westend olisi juuri sellainen Lada -paikka? siellä voisi herättää huoiota jos toista kymmentä Ladaa kokoontuis paikalle.Lada110 kirjoitti:-No mun kannalta tietty Espoossa!
Ladan kyydissä sata kilsaa ei tunnu missään muualla, kuin persiissä!'aatee' kirjoitti:no sinne vantaalle on noin sata kilsaa........ ja onhan tää tämmönen käpykylä et ei varmaa kartalta löydynivailija kirjoitti:Vai missäpäin on Hämeenkoski? Ei vissiin ihan Vantaan lähellä?![]()
![]()
vois olla kiva tulla täytyy katella jos pääsis
mä kerran etsin ihan tarkoituksella tuota hämeenkoskea ja kyllä jonkun tienpätkän löysin metsän keskeltä, jonka varressa oli useampi talo peräkkäin, jonkun kyltin perusteella päättelin että nyt ollaan hämeenkosken keskustassa. eikös se ole niin pieni paikka että peruskoulujakaan ei löydy yhtään vaan kaikki käy lammilla koulussa? voihan tuollainen pieni kunta olla ihan hauska paikka asua.'aatee' kirjoitti:no sinne vantaalle on noin sata kilsaa........ ja onhan tää tämmönen käpykylä et ei varmaa kartalta löydynivailija kirjoitti:Vai missäpäin on Hämeenkoski? Ei vissiin ihan Vantaan lähellä?![]()
![]()
vois olla kiva tulla täytyy katella jos pääsis
noo sä oot varmaa ajannu sataa kesäkumeilla peilijäällänivailija kirjoitti:No ei toi vielä mitään, jos kertoisin sulle mun juttuja.