Kimmo86 kirjoitti:Kouvolan keskustassa bongattu äsken mattamusta 2105.. Autossa oli myös 2" putki ja takalasissa tarra "olen ehkä hidas mutta silti edelläsi"
Mitäs ihmettä ei tää mun auto voi olla... sama tarra siinä on kuitenkin takalasissa.. Käyttäkää nyt hyvät ihmiset vähän omaa mielikuvitusta...
Kimmo86 kirjoitti:Kouvolan keskustassa bongattu äsken mattamusta 2105.. Autossa oli myös 2" putki ja takalasissa tarra "olen ehkä hidas mutta silti edelläsi"
Mitäs ihmettä ei tää mun auto voi olla... sama tarra siinä on kuitenkin takalasissa.. Käyttäkää nyt hyvät ihmiset vähän omaa mielikuvitusta...
Joo tossa oli EU-kilvet.. Kuka tunnustaa ajavansa tällä?
Ja vielä bongasin kerhotarralla varustetun vaaleansinisen 2107:n ajamassa Kymenlaaksonkatua Kotekolle päin...en kehdannu nostaa lapaa pystyyn kun istuskelin Focuksessa
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
110HB kirjoitti:Näinkö tänään näkyjä, vai onko nivaa myös neliovisina
VAZ-2131 on varustettu myös takaovilla
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Melko tuliterän näköinen Volga bongattu tänään Kouvolassa, itänaapurin kilvissä tietty. Näytti olevan 16" aluvanteilla ja tummilla takalaseilla ym. tuningia.
Lara-Mies kirjoitti:Nähty punainen NIVA sturenkatu 8 edessä...
Sama Niva puolen päivän jälkeen ja takalasissahan oli Ladakerho.fi-tarra. Siitä vain kappaleen matkaa eteenpäin töölönlahden seutuvilla ohitin beesin Eestin kilvissä olevan 1300SL:n
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -