Kandee tulla käymään.'aatee' kirjoitti:misäs toi lada shoppi sijaitsee
Missä etelän epävirallinen kokoontuminen pitäisi järjestää?
Joo toi vois olla hyvä idis... olis varmaan Länsiväylässä seuraavan kerra että "Suuri lada joukko häiritsi kunnon kansalaisten rauhaa!"..... ei muutakun Westtenttiin kokoontumaan!Lada-Jussi kirjoitti:eikös Westend olisi juuri sellainen Lada -paikka? siellä voisi herättää huoiota jos toista kymmentä Ladaa kokoontuis paikalle.Lada110 kirjoitti:-No mun kannalta tietty Espoossa!
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
Ladan kyydissä sata kilsaa ei tunnu missään muualla, kuin persiissä!'aatee' kirjoitti:no sinne vantaalle on noin sata kilsaa........ ja onhan tää tämmönen käpykylä et ei varmaa kartalta löydynivailija kirjoitti:Vai missäpäin on Hämeenkoski? Ei vissiin ihan Vantaan lähellä?![]()
![]()
vois olla kiva tulla täytyy katella jos pääsis
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
- Lada-Jussi
mä kerran etsin ihan tarkoituksella tuota hämeenkoskea ja kyllä jonkun tienpätkän löysin metsän keskeltä, jonka varressa oli useampi talo peräkkäin, jonkun kyltin perusteella päättelin että nyt ollaan hämeenkosken keskustassa. eikös se ole niin pieni paikka että peruskoulujakaan ei löydy yhtään vaan kaikki käy lammilla koulussa? voihan tuollainen pieni kunta olla ihan hauska paikka asua.'aatee' kirjoitti:no sinne vantaalle on noin sata kilsaa........ ja onhan tää tämmönen käpykylä et ei varmaa kartalta löydynivailija kirjoitti:Vai missäpäin on Hämeenkoski? Ei vissiin ihan Vantaan lähellä?![]()
![]()
vois olla kiva tulla täytyy katella jos pääsis
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)hämeenkoski löytyy lahti-tampere tielta ja tääl on kyllä keskustassa s-market 2 baarii posteja ja sun muita.
ja ku toi uus koskikara huoltoasema on avattu (on lahti- tampere tien varrella) ni sielt löytyy ruokavarasto ravintola ja kaikkee mitä niissä kuuluu olla
ei tää ihan korpi paikka oo mutta on toki paljon korpea missä asuu maanviljeliöitä. itse asun keskustan läheisyydessa. täältä lahtee 30km et sillee
mukava tääl on asua ja on täällä alaaste mutta joutuu mennä ylä asteen lamilla tai minne haluu mennä (oon lamiila)
ajettii tänää just mun nappis kaverin pelolta pois soratietä oli mahtavat kyydit
jossain suorilla vähä yli sataa ja just lanattu tie

ja ku toi uus koskikara huoltoasema on avattu (on lahti- tampere tien varrella) ni sielt löytyy ruokavarasto ravintola ja kaikkee mitä niissä kuuluu olla
mukava tääl on asua ja on täällä alaaste mutta joutuu mennä ylä asteen lamilla tai minne haluu mennä (oon lamiila)
ajettii tänää just mun nappis kaverin pelolta pois soratietä oli mahtavat kyydit
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
minäkö? kuskina oli mun isä
(ei oo mulla ikää eikä myöskää korttii
)oli hyvät kyydit ja vähä sladis mentii mutkii ja auto ei tietenkää ollu kilvissä eikä mitää papruja ja vielä oikein mutanen ja paskanen varmaa vastaan tulijat vähä katteli

noo sä oot varmaa ajannu sataa kesäkumeilla peilijäällänivailija kirjoitti:No ei toi vielä mitään, jos kertoisin sulle mun juttuja.
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
-
ladamaster