Takavetoisesta lisäkokemuksia
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
eli tekemälläni modiksella saadaan penkin etureunaa ylöspäin jolloin se tukee paremmin reittä kun penkki silla etäisyydellä että rattia on mukava käännellä
mutta jos sinun ongelma selkänojassa niin siihen ei tuo auta
eli selkäsi on väärän lainen koska selkänojahan on lada-insinöörien tuotos eikä voi olla huono
mutta jos sinun ongelma selkänojassa niin siihen ei tuo auta
eli selkäsi on väärän lainen koska selkänojahan on lada-insinöörien tuotos eikä voi olla huono
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
kyllä nuo 2105 sen penkit on hirveet istua itekkin sain selkäni kipeeks... vähn aikaa oli kuppi penkki mutta ei ollut mielestäni kovin käytännöllinen mutta hyvä oli istua... ja sen jälkeen oli hetken ne saabin enkkejä muistuttavat jakkarat ai että oli mukavat mutta verhoilut oli päässy repshataan eli vaihoin ne 2107:kan korkee selkänojasiin penkkeihin
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
itse kun täältä seinäjoelta ajan yhdellä istumalla helsinkiin niin onko se pitkä matka??Misha kirjoitti:Noi penkit on kyllä huonot. Eipä ne kaupunkiajossa haitaa lyhyillä matkoilla, mutta kävin just Loimaalla ja nyt on selkä ja hartiat jukran kipeet.
loimaalla en muista käyneeni
mutta penkit on hyvät alkuperäiset
Huomasin että kun radion vääntää päälle, niin menee keskittyminen vähän toisaalle ja ei niin herkästi huomaa tota penkkiä
Ajelin just 30 km koulusta kotio jokapaikassa kierrellen ja kaarrellen...on yläselkä aika makeen tuntunen

Ajelin just 30 km koulusta kotio jokapaikassa kierrellen ja kaarrellen...on yläselkä aika makeen tuntunen

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
No nyt on sitte talvirenkaat alla Latassa. Muuttu kärrin käytös ihan positiiviseen suuntaan, kun ei oo enää edessä pyörimässä niitä venäläisiä alkuperäisnakkeja. Lisäksi tuo paksiin heitetty 50 kg hiekkasäkki tasoitti menoa huomattavasti, nyt on perä on suurinpiirtein normiladan tasolla eikä 5 cm korkeemmalla. Joten ei noissa farkun takajousissa mitään positiivista ole, ainakaan sedanin alla 
Samalla tuli testattua todella huonoja renkaita ladan eturenkaina, nimittäin noita markulta ilmatteeksi saatuja Hakkis 9:jä. Ohan niissä hyvin nastoja, pintaa sekä komiat vanteet...mutta mutta käytös noilla on hengenvaarallista.
Rattia sai vääntää neljänneskierroksen jotta auto ohjautuisi jonnekkin.
Kaikkein paras oli kuitenkin kun tulin motarin ramppia ylös tommosella 50 nopeudella. Aloin kääntää jyrkempään ja jyrkempään, mutta lada ei ohjautunut juuri ollenkaan, muutakuin suoraan ojaa kohti
No tulipahan testattua niitäkin, saavat pysyä edelleen tallin nurkassa

Samalla tuli testattua todella huonoja renkaita ladan eturenkaina, nimittäin noita markulta ilmatteeksi saatuja Hakkis 9:jä. Ohan niissä hyvin nastoja, pintaa sekä komiat vanteet...mutta mutta käytös noilla on hengenvaarallista.
Rattia sai vääntää neljänneskierroksen jotta auto ohjautuisi jonnekkin.
Kaikkein paras oli kuitenkin kun tulin motarin ramppia ylös tommosella 50 nopeudella. Aloin kääntää jyrkempään ja jyrkempään, mutta lada ei ohjautunut juuri ollenkaan, muutakuin suoraan ojaa kohti

No tulipahan testattua niitäkin, saavat pysyä edelleen tallin nurkassa

Viimeksi muokannut Jokari, 3.11.2005 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Lada on vieny tälläkin viikolla luotettavasti kouluun ja ties minne. Ja noilla talvirenkailla on todella mukava ajaa, tosi hyvä tuntuma noissa edessä olevissa Dunlopeissa joista on nastat nypitty.
Kilometrejä on kertynyt lokakuun alusta noin 900, mun ajamana noin 550-600.
Oon tässä nyt pari päivää harjotellu välikaasun käyttöä tuon käkäilevän kakkosen takia. Kunnon välikaasulla menee kakkonen erittäin hyvin tupaan, kuin kuuma veitti voihin. Eipä tota nyt joka risteyksessä voi soveltaa mutta aika usein kuitenkin
Kilometrejä on kertynyt lokakuun alusta noin 900, mun ajamana noin 550-600.
Oon tässä nyt pari päivää harjotellu välikaasun käyttöä tuon käkäilevän kakkosen takia. Kunnon välikaasulla menee kakkonen erittäin hyvin tupaan, kuin kuuma veitti voihin. Eipä tota nyt joka risteyksessä voi soveltaa mutta aika usein kuitenkin

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kyllä sitä mieluummin käyttää välikaasua kuin vaihtaa vaihdelaatikondestor kirjoitti:Niinpä, tosimieshän ajaa sitten välikaasulla niin ei tarvitse puuttua tuohon ongelmaan ollenkaan. Neuvostolainen viisaus taitaa olla tämä ihmisen sopeutuminen koneeseen, toisin kuin nykypäivän ihmisläheiset koneet.

Reippaina käymme rekkain alle 
