Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Eilen BA3:n komia lada karhulassa seisoi ilman vartioo kadun varressa :wink:
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

markku kirjoitti:Eilen BA3:n komia lada karhulassa seisoi ilman vartioo kadun varressa :wink:

Joo siinä se odotteli pääsyä ruostesuojaukseen kaverille, jonne sen sitten toimitinkin illalla. pohjassa on ehjät massat, mutta laitetaan ovien sisään vähän tavaraa, jottei suola syö... Pari viikkoa sitten asennutin pienemmät kaasarit, eli 40 tuplat ja kaikki säädöt pantiin kohilleen. Nyt on aika kivasti vetoja :wink:
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

No hyvä ,harmi etten kuullut moottoria.....on musiikkia korville,ja hommaa se lukko niin jo pelittää :wink:
Nerd-O
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

Bongattu punainen combi lada (ei sen tarkempaa tietoa mikä se oli), minkä perässä oli kiinni vene trailerilla. Huristeli tuosta rajatorpasta vihdintietä helsinkiin päin. Oli ihan kerholainen oletettavasti, kun takaluukussa oli kerhon tarra. Ei pysynyt Nivan perässä kun kengittelin menemään :D
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Olin juuri laittamassa Lataa lukkoon Karhulan Lidlin pihalla, kun edestä Ahlströmintietä porhaltaa tummanpunainen kantti, kerhotarra oikeessa takasivulasissa...ilmeisesti JTM? :)
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
FSO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FSO »

Lahna kirjoitti:
FSO kirjoitti:
Lahna kirjoitti:Keravalla saviontiellä valkoinen poloneesi (mallia en tiedä,mutta nopesti katsottuna takapaksissa luki 1.5g...). Vanhempi herrasmies ajeli päin punaisia :?
Hmm, G-kirjainta ei Suomen Poloneesien varustekoodeissa esiintyne.. Hieno bongaus sinäänsä. Oliko takaoven takana C-pilarissa ikkuna?

Bongasin tänään kolme eri Eurosamaraa ja yhden tavallisen Samaran.
Oli. Pyöreitä etuvaloja oli 4. Kirjain saattoi olla myös c.

P.s. Oli ensimmäinen poloneesi minkä minä elämässäni näin.
Oletko varma ettei se ollut SCE(X), sillä noissa C-pilari-ikkunaisissa pitäisi olla S-kirjain?
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja

1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
JTM

Viesti Kirjoittaja JTM »

Jokari_ kirjoitti:Olin juuri laittamassa Lataa lukkoon Karhulan Lidlin pihalla, kun edestä Ahlströmintietä porhaltaa tummanpunainen kantti, kerhotarra oikeessa takasivulasissa...ilmeisesti JTM? :)
Siellä tuli tänään liikuttua. Markkinoilta kävin ostamassa pellavaöljyä. Pellavaöljy on parempi aine kuin Musta vaha puskureiden käsittelyyn.
Kerhotarra on liimattuna kuskinpuolen takaikkunaan. Peilistä roikkuu kerhoviiri ja eko-vunderpaumi.

Eilen Ruonalan urheiluhallin parkkipaikalla oman Asterixin viereen oli ilmaantunut hyvännäköinen blondi Lada.
Lahna

Viesti Kirjoittaja Lahna »

FSO kirjoitti:
Lahna kirjoitti:
FSO kirjoitti: Hmm, G-kirjainta ei Suomen Poloneesien varustekoodeissa esiintyne.. Hieno bongaus sinäänsä. Oliko takaoven takana C-pilarissa ikkuna?

Bongasin tänään kolme eri Eurosamaraa ja yhden tavallisen Samaran.
Oli. Pyöreitä etuvaloja oli 4. Kirjain saattoi olla myös c.

P.s. Oli ensimmäinen poloneesi minkä minä elämässäni näin.
Oletko varma ettei se ollut SCE(X), sillä noissa C-pilari-ikkunaisissa pitäisi olla S-kirjain?
Voi hyvinkin olla juuri näin. Taustapeilin kautta tuon tekstin yritin tunnistaa.
Ladaton!!!
Opel omega -90 2.6 strait 6 tomaatti
Jokari

Aittiksen keilahallin risteyksessä tuli vastaan vaaleansininen kerhotarralla varustettu 2107...tämän oon aika usein nähny :wink:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

spede

Viesti Kirjoittaja spede »

Koulussa autopuolella oli muutama museoauto, mm. Zephyr Six ja Moskvitsh 402. Ja oli siellä Zündappikin.
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Valkoinen (vai oliko beige?) 2105 Tornionmäessä juuri äsken.. Ja keskustassa oli kadunlaitaan parkkeerattu siistikuntoinen Talbot 1510.
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Klo 21.45 vaalea kanttilada josta puskurit poistettu ja kerhotarra takalasin vasemmassa alanurkassa, tarkaa väriä ja mallia en pimeydestä johtuen huomannut, kääntyi Aittakorventielle Mussalontieltä. Tulosuunta oli Sutelasta päin. Itse odottelin valoissa vaimon Samaralla että pääsen Aittakorventieltä kääntymään Sutelaan päin. Joku foorumilla roikkuva?
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Jokari

Jaakkima kirjoitti:Klo 21.45 vaalea kanttilada josta puskurit poistettu ja kerhotarra takalasin vasemmassa alanurkassa, tarkaa väriä ja mallia en pimeydestä johtuen huomannut, kääntyi Aittakorventielle Mussalontieltä. Tulosuunta oli Sutelasta päin. Itse odottelin valoissa vaimon Samaralla että pääsen Aittakorventieltä kääntymään Sutelaan päin. Joku foorumilla roikkuva?
Minähän se olin :lol:

Olin pienellä iltalenkillä... (40 km :oops: )

Lada-Mies

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

tänään nähty loimaalla liikennevaloissa ruskea 2105 koppanen lada josa oli kerhoviiri(!!)(ihmeellistä)kenen mahto olla!
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
4d sedan

Viesti Kirjoittaja 4d sedan »

6-tiellä Anjalankoskella vaaleanruskea tuplalamppuinen.
Venäjän kilvissä ja etumaskissa bemarin "munuaiset".
Vastaa Viestiin