Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
- Mosse-Aksu
dJONY kirjoitti: No en mie nyt täl hetkel pahemmin heitä rinksaa ku oon armeijassa utissa...
Ja muutenkin tulee vietettyy lomat Jaalassa... Mut ennen kyllä olin heittää kouvolassa 24/7 rinksaa...
Jaa.. On mulla ollu kortti jo yli vuoden,mutta ehkä en vaan aiemmin kiinnittäny Ladoihin huomiota..? Vaikka on tota rinksaa heitetty aika monta kierrosta tässä vuoden aikana

// Bongasin tänään samara sedanin työpaikan pihalla

- Lada-Jussi
suosittelisin kotkalaisille irkkiä ja/tai chattiä tuohon reaaliaikaiseen keskusteluun.Sergy kirjoitti:Kotkan ja Kouvolan pojat on kyl aika kovas vauhdis bongailee, parhaimmillaan yks henkilö tulee kaks kertaa päiväs ilmoittelemaan et oon bonganut toisen saman kaverin kahteen kertaanPitäisköhän täs kehitellä joku oma palsta KO&KO Bongaukset? ku niillä näyttää olevan niitä sen verran.

Mikäs siinä jos jaksais irkata...Lada-Jussi kirjoitti:suosittelisin kotkalaisille irkkiä ja/tai chattiä tuohon reaaliaikaiseen keskusteluun.Sergy kirjoitti:Kotkan ja Kouvolan pojat on kyl aika kovas vauhdis bongailee, parhaimmillaan yks henkilö tulee kaks kertaa päiväs ilmoittelemaan et oon bonganut toisen saman kaverin kahteen kertaanPitäisköhän täs kehitellä joku oma palsta KO&KO Bongaukset? ku niillä näyttää olevan niitä sen verran.

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
- Viesti:
Hauholla tänään
Kävinpä paikallisessa ravitsemus ja postiliikkeessä ja samaan aikaan tyttölaumallinen irtautui uudehkosta pikkumersusta, jossa oli ladakerhon viiri. Autolleni takaisin tullessa Mersu olikin parkittu Kombini taakse. Ilmeisesti joku lada-tyttökerho;-) Olis ollu aikaa jäädä juttelemaankin, kun kesälomaa vielä viettelen, mutten sitten jaksanut.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Lada-Jussi kirjoitti:suosittelisin kotkalaisille irkkiä ja/tai chattiä tuohon reaaliaikaiseen keskusteluun.Sergy kirjoitti:Kotkan ja Kouvolan pojat on kyl aika kovas vauhdis bongailee, parhaimmillaan yks henkilö tulee kaks kertaa päiväs ilmoittelemaan et oon bonganut toisen saman kaverin kahteen kertaanPitäisköhän täs kehitellä joku oma palsta KO&KO Bongaukset? ku niillä näyttää olevan niitä sen verran.
Joo ei ole toi irkki meikäläisen hommaa.
Vantaan Motonetissä käydessäni, oli pihalla kaksi nappista. Ajoin Mersuni tietenkin toisen viereen, sillä kyydissäni olleet asteeki n kesärenkaat halusivat päästä vaihtamaan kuulumisia 

* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
-