KERRANKIN KUNNON MUSIIKKIA!!!
Että miten olisi jos järkkäisin 12.11.2005 tuonne Korsoon Lada-kerhon epäviralliset pikkujoulut? Siirrän keskustelun aiheesta kokoontumiset palstalle....
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
uskoisin että meidänkin levy hyllyyn tuleen tuo teddy and the tigersin kokoelma.tai siis tuleekin.itsekin olen sellanen rock`n`roll musiikin ystävä että oksat pois.....vaikka ei sitä kyllä heti uskos.ainaka iästä 

Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
- Team perseauki racing
no ei se ikä mitään haittaa... itsekkin kuuntelin jo ala asteella elviksen, badingin ja agentsin levyjä. ei oikein uponnu muihin koulu kavereihin, mutta mitäpä minä siitälada-mies kirjoitti:uskoisin että meidänkin levy hyllyyn tuleen tuo teddy and the tigersin kokoelma.tai siis tuleekin.itsekin olen sellanen rock`n`roll musiikin ystävä että oksat pois.....vaikka ei sitä kyllä heti uskos.ainaka iästä

ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
- lada 1300s
Team perseauki racing kirjoitti:jyväskylässä on muutama baari missä voi kuunella hyvää musaa... on bar 68, red neck ja hard rock. itse olin viime kuussa bar 68:sissa katsomassa melrosea livenä, ja muistaakseni 21 päivä tätä kuuta on francine red neckissä. ja näissä jos ei ole orkka soittamassa ni ainakin hyvää musaa soittavat levyltä
itseäni ärsyttää istua baarissa missä soi tekno jumpustus taustalla.
mutta onhanmuitakin hyviä rockabilly bändejä kuten, black nights, foggy mountain rockers, black raven ja monta muuta hyvää mutta olisin kiinostunut tietämään muitakin hyviä ja ehkä vähemmänkin tunnettuja bändejä
Meinasitko muuten lähtee perjantaina Francinee kahtomaan? Minä ainakin ajelen Ladalla Jyväskylään veljen luo ja käyn kahtoo.
- Team perseauki racing
- Team perseauki racing
perhana ku huomasin tuon kysymyksen vasta tänään...lada 1300s kirjoitti:Team perseauki racing kirjoitti:jyväskylässä on muutama baari missä voi kuunella hyvää musaa... on bar 68, red neck ja hard rock. itse olin viime kuussa bar 68:sissa katsomassa melrosea livenä, ja muistaakseni 21 päivä tätä kuuta on francine red neckissä. ja näissä jos ei ole orkka soittamassa ni ainakin hyvää musaa soittavat levyltä
itseäni ärsyttää istua baarissa missä soi tekno jumpustus taustalla.
mutta onhanmuitakin hyviä rockabilly bändejä kuten, black nights, foggy mountain rockers, black raven ja monta muuta hyvää mutta olisin kiinostunut tietämään muitakin hyviä ja ehkä vähemmänkin tunnettuja bändejä
Meinasitko muuten lähtee perjantaina Francinee kahtomaan? Minä ainakin ajelen Ladalla Jyväskylään veljen luo ja käyn kahtoo.
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
- lada 1300s
Hmm...., täällähän on näitä "tötterötukka" osaston edustajia ihan kiitettävästi... Ite ollu enemmän tuon raskaamman rockin/heavyn ystävä, mutta kun toi emännyys taas kuuntelee tuota rock`n rollia, niin on tullu tuokin musiikin ala tutuks...., eli kyllähän Link Wray on tuttu nimi....
Oltiin muuten tuossa reilu viikko takaperin kuuntelemassa Mr.Brethless:iä...

Oltiin muuten tuossa reilu viikko takaperin kuuntelemassa Mr.Brethless:iä...

Viimeksi muokannut mickey-69, 24.11.2005 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- larssi21074
Run chicken run..
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129