Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Eilen junan ikkunasta nähty Nastolassa isoja putkia nostelemassa armiejanvihreä järeä kuormuri. Voisi olla joku neukkuvehje. En ehtinyt nähdä aivan tarkasti.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

dJONY kirjoitti: No en mie nyt täl hetkel pahemmin heitä rinksaa ku oon armeijassa utissa...

Ja muutenkin tulee vietettyy lomat Jaalassa... Mut ennen kyllä olin heittää kouvolassa 24/7 rinksaa... :D

Jaa.. On mulla ollu kortti jo yli vuoden,mutta ehkä en vaan aiemmin kiinnittäny Ladoihin huomiota..? Vaikka on tota rinksaa heitetty aika monta kierrosta tässä vuoden aikana :D

// Bongasin tänään samara sedanin työpaikan pihalla :wink:
-lada racing-

Viesti Kirjoittaja -lada racing- »

amiraalin pihalla nähty farkku lada..lada kerhon viiri roikku peilissä...:)
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Sergy kirjoitti:Kotkan ja Kouvolan pojat on kyl aika kovas vauhdis bongailee, parhaimmillaan yks henkilö tulee kaks kertaa päiväs ilmoittelemaan et oon bonganut toisen saman kaverin kahteen kertaan :P Pitäisköhän täs kehitellä joku oma palsta KO&KO Bongaukset? ku niillä näyttää olevan niitä sen verran.
suosittelisin kotkalaisille irkkiä ja/tai chattiä tuohon reaaliaikaiseen keskusteluun.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Lada-Jussi kirjoitti:
Sergy kirjoitti:Kotkan ja Kouvolan pojat on kyl aika kovas vauhdis bongailee, parhaimmillaan yks henkilö tulee kaks kertaa päiväs ilmoittelemaan et oon bonganut toisen saman kaverin kahteen kertaan :P Pitäisköhän täs kehitellä joku oma palsta KO&KO Bongaukset? ku niillä näyttää olevan niitä sen verran.
suosittelisin kotkalaisille irkkiä ja/tai chattiä tuohon reaaliaikaiseen keskusteluun.
Mikäs siinä jos jaksais irkata... :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Martigan
Viesti:

Hauholla tänään

Viesti Kirjoittaja Martigan »

Kävinpä paikallisessa ravitsemus ja postiliikkeessä ja samaan aikaan tyttölaumallinen irtautui uudehkosta pikkumersusta, jossa oli ladakerhon viiri. Autolleni takaisin tullessa Mersu olikin parkittu Kombini taakse. Ilmeisesti joku lada-tyttökerho;-) Olis ollu aikaa jäädä juttelemaankin, kun kesälomaa vielä viettelen, mutten sitten jaksanut.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Kikael

Viesti Kirjoittaja Kikael »

Porissa nähty tosi hieno sinapin värinen nappis lada. Bongasin sen lähellä Motonettiä, kello oli noin varttia yli kaks päivällä. Itsekin olin Ladalla liikenteessä. Ketä tunnustaa omakseen :D ?
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Tänään ollu poikkeuksellisen paljon Ladoja liikenteessä, yht. 5 kanttia bongasin tossa iltapäivän mittaan.
Mikkoo

Viesti Kirjoittaja Mikkoo »

Lada-Jussi kirjoitti:

Joo ei ole toi irkki meikäläisen hommaa.
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Kikael kirjoitti:Porissa nähty tosi hieno sinapin värinen nappis lada. Bongasin sen lähellä Motonettiä, kello oli noin varttia yli kaks päivällä. Itsekin olin Ladalla liikenteessä. Ketä tunnustaa omakseen :D ?
Taitaa olla Ollika:n nappis.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Ollika

Viesti Kirjoittaja Ollika »

Hmm en tunnusta :D
Sillä taisi nappis olla parkissa Käppärässä tuohon aikaan. Ellen ihan hajamieliseksi ole tullut.

Prisman parkkipaikalla (n. klo 11) punainen siisti samara parkkeerattuna oranssin nappikseni viereen. Ei tarraa ei viiriä ei kuskia :wink:
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Vantaan Motonetissä käydessäni, oli pihalla kaksi nappista. Ajoin Mersuni tietenkin toisen viereen, sillä kyydissäni olleet asteeki n kesärenkaat halusivat päästä vaihtamaan kuulumisia :D
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Todella siisti vaaleanbeige 2105 saaren Matkahuollon sivuparkissa. Oli kun Konelasta juuri tuotu! :shock:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
erkkimalinen

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Jokari_ kirjoitti:Todella siisti vaaleanbeige 2105 saaren Matkahuollon sivuparkissa. Oli kun Konelasta juuri tuotu! :shock:
Minäkin näin siistin Ladan, 2105, tummanpunainen, uusissa eu-kilvissä alkoi L:llä. Tais olla varttuneempi mies puikoissa. Koivulantiellä bongasin.
Kyllä lähtee..!
JTM

Viesti Kirjoittaja JTM »

Mie ponkasin Vänttisen Mikon Ladan. Mie myin Mikolle yhen Asterixin ja vielä tuo tervehtii.
Vastaa Viestiin