mittarin pohjat
mittarin pohjat
ajattelin tässä "tuunata" mittariston. mitenkähän tuo olis jos tekis tietsikalla pohjat ja printtais jollekin tarramuovikalvolle ja liimais kiinni. mahtaiskohan tuo pysyä kiinni kun tulee kosteutta? onko kukaan koittanut. niin ja löytyiskö keltään valmiita pohjia kuvatiedostona, olen niin onneton tuon photoshopin kanssa?
A_A
A_A
Toimii ihan hyvin, toyotas mulla oli ihan normaalille paperille printatut mittarin pohjat päälystettynä lakalla ja liimattuna cd kotelon kannesta tehdylle alustalle (valo tuli pohjan läpi) hyvin kesti. huomaako kukaan mitään outoa mittaristossa
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Onkos sulla nopeusmittarin skaalaus vähän erikoinen?Turbiini kirjoitti:Toimii ihan hyvin, toyotas mulla oli ihan normaalille paperille printatut mittarin pohjat päälystettynä lakalla ja liimattuna cd kotelon kannesta tehdylle alustalle (valo tuli pohjan läpi) hyvin kesti. huomaako kukaan mitään outoa mittaristossa
Laminointiakin voi harrastaa kosteuden ehkäisemiseksi.
tälläpä näkee!!! http://www.netikka.net/ari.aho/mittari.jpgBoris kirjoitti:Heh. niimpä onkin että eipä taida nopeutta tolla mittarilla nähdäkkään.. Nopeesti tuli vilkastua.

>turbiini: millä lakalla sä lakkasit noi sun mittarit?
A_A
Pitäsköhän tehä kanssa? Samalla vois siirtää nollan nykyisen kympin paikalle, kun viisarin minimikohta on jostakin syystä siirtynyt siihen. Vois poistaa mittarivirheet muutenkin. Hiukn työtä olisi tuosta kyllä, kun pitäis saada luotettavia mittauksia tehtyä eri nopeuksilla ja samalla selvittää mittarinnäyttämää..
Voihan sitä viisaria tietysti vaikka kääntää vastapäivään sopivasti.
Voihan sitä viisaria tietysti vaikka kääntää vastapäivään sopivasti.
Lakkana käytin PRF 202 tarkoitettu pääasias elektroniikan pirilevyjen suojaamiseen. http://www.taerosol.com
voimaa
voimaa
ei se siirtynyt ole, mulla on tossa vanhan ladani mittaristo pöydällä ja se näyttää kanssa kymmentä. se rajoitintappi on isketty siihen kohtaan jostain kumman syystä. . pitäs saada loikea ladan mittaripohja niin siitä olis helppo...jaa jos sen skannais..apropåå..Boris kirjoitti:Samalla vois siirtää nollan nykyisen kympin paikalle, kun viisarin minimikohta on jostakin syystä siirtynyt siihen.
.
>turbiini: mä kokeilen ekaks laserprintterillä valkoselle muovitarrakalvolle jos ei se kiillä liikaa. hyvä, kiitos
A_a
Nopeus mittari on tuullu 84 vuonna pakolliseksi, joten jos auto on uudempi niin pitää olla lukemat. Tai jos on kikkamittari niin sitten ilmeisesti kelpaa jos joku pahvin pala jossa on munos taulukko eri vaihteille teipattuna koelautaan.
voimaa
voimaa